Negri fogli in a pera - chì fà?

Trà e malatie di i frutti estenu una una urighjna pocu chjara, chì l'oghji di l'uttimi prughjittanu, ma spessu sufficiu, è per quessa chì qualchissia chì scontra chì foglie foglie nantu à una pira ti sà ciò chì faci in questa situazione.

Se avete chì a to prossora hà iniziatu à torce è negrughjanu a parte di l'uperienità, u probabilmente hè una malatìa chjamata una crematoria di bacterial, chì ùn deve esse micca cunfundita da a luz di u sole. A raghjoni hè ch'hà bacteria, chì sò purtati cù currenti di l'aire, nantu à i poveri di l'acelli per longu distanzi. À pocu tempu in a regione induve a malatìa hè stata fissa, u so focu è si hè cunzidutu in custruzzione.

Chì ghjè un bumbardamentu bacturiale s'assumigliava?

A maiò parte di a pianta hè affettata à un tempu chì ghjornu di sole viniunu, si calda da a strada è i pruduttivi reguli si sviluppanu senza una goffette significativa di a temperatura. Nta stu clima di l'atmosfera, una bacteria dannuva hè attivata è influene u più fràgile - peduncles. Accumincianu a fade, secariche è, in seguitu, fallinu.

A seconda stage di l'evoluzione di furmatu bacteriale, quandu l'apicale vaghjime torna è ponu nè negru nantu à a pera. In ogni ghjovanu feritu, a più estremita si suttana - prima in a periferia, ci sò macule marrone. Stu prucessu ùn hè micca pronunsià, è per quessa ùn pò micca esse nutatu.

Moltu prestu i spots passanu nìuru è copre a panera di staghjetta, circunvicendu à secunda è curlà in u tubu. È cusì succede cù a so volta cù tutti i rami in un pericchiu pocu tempu.

Perchè a ghjente pera crece foglie cù fogli, ma micca in u vechju?

Pò esse nutatu chì quandu, in u distrittu, e piantazioni di pirsi sò infittivi masivali cù una crematoria di bacteriale, i ghjovani arburi sò affettati di primu di tutti quelli à l'età di deci, è l'antichi pereddi sò micca praticamenti indecente.

Hè tuttu di a ternità di i ghjovani rimjiet di such arbres è in u flussu di sapia attiva. Inoltre, l'immunità di un arbolu piccu hè assai più débile chè d'una vechja. Ma sò parechje varietà chì sò assai resistenti à qualsiasi malatìa di i frutti, chì ancu una maladie insidiosa cum'è un bumbattu di bacterial ùn li micca moltu.

Mètode di prevenzione è di cuntrollu di a malatia

Avà hà amparatu à chì a perra cresce nìuru è torce a foglie. Ma, sfurtunatamenti, ùn hè micca sempre possibili di prevene una cattivà bacteriana, ma hè pussibule di aumentà a resistenza di l'arbureti. Ogni annu à u principiu di u vechju, a spraying of pear plantations cù una suluzione di cobre sulfudu di Bordeaux o di u fluidu hè tutta - tuttu ciò chì cuntene copre in a so cumpusizioni.

In casu avà hè nutatu chì certi rami facenu signali di scunfitta, ci vole à prucede immediatamente à a poda sanitaria. Hè bisognu di una strumentu sterili, un desinfettante è un bucket di metà.

Trimate ogni ramu averebbe retrocede nè micca menu di 20 centimetri da u puntu di a distruzioni, perchè ancu i tessuti affascinati di sanità situati in vicinanza immediata sò ancu affettati da l'internu, è per esempiu sparing trim serà una perda di u tempu.

Semu devi esse ricordati chì dopu a podarru di ogni ramu, a pala di u pruneru deve trattatu cù qualsiasi disinfettante nantu à basa di l'alcoholu per ùn difende u bacteria à l'altri rame è l'arbureti. per a creazione più larga.

Dopu à trimming, i sezzioni sò ancu disinfettati è cumincianu à spray. Questu hà bisognu di a droga Ofloxacin, chì hè dispunibule cum'è una suluzione in un vial per injections o in tablets. A medicina hè un antibioticu, perchè hè u bacteru chì hè culpitu da u sviluppu di a malatia.

U pruduttu hè dilujatu cù l'acqua fresca cuntadore è cù l'aiutu di un pulverizadoru prucessanu l'attitudini sottu u ramu, senza mancu una sola folla. Tali approcji ponu esse à trè, in intervalli regular. Lamentablemente, a malatia ùn sempre manca di esse scunfata è l'arbre deve esse distrughjatu, è per quessa, prima quandu u trattamentu cume, più chances per a pera per survivre.