Montbretzia - pianta è cura

Fate qualsiasi giardinu di fiore in bracciu, pocu cumuni è assai prufumatu aiutà à montretti - una pianta di a famiglia di iri. U sicuru nomu di sta pianta hè u crocosmiu, chì in u latinu significa "arriciu di u ziferanu". È veramente, sese asciate e ramoscelli è i fiori di u mottu, emissimu un ochju di u ziferanu. In u populu, u nomu di marca hè ancu chjamatu u gladiola giapponese, perchè in modu di l'urdinariu s'assumiglia un gladiola ridutta parechji volte. Li foglie di u montreziumanu sò stritti, a so larga hè 60 cm, è u vaghjolu di u fiore si metti à 100 cm. U gladiola japonesa piace cù u so fiori da u lugliu à u sittembri, allughjendu inflorescenza paniculate di fiori gialli è rosse-ananas.

Montbretzia: crescente è grooming

Mottura di stazzunia assai piacevule à u sole, cusì u locu per crecià deve esse sceglie un apertu, bellu illuminatu. U tarrenu per u gladiola nipuniu duvia esse umdu, riccu in urganica. Ma l'stagnazioni di l'acqua ùn pò micca esse permessa, altri ch'anu manghjà a mottle hà da pudè. U tarritoriu per u cresce sta finezza hè urdinata à esse preparatu in u caderu, agghiuncià 2 cagani di humus, 20 grammi di cloruri di potassu, 40 grammi di superfosfatiu è 100 grammi di cal calza per un metru quadru di u lettu di fiore. In a primavera, l'addossu di nitrogenu sò aghjuntu à u fiore fiore à a tarifa di 30 grammi per metru quadru.

Montbretzia: landing è cura

Credu montbretsiyu in tres manere: da a sarra, corme è i zitelli. Ci si deve esse cunsideratu chì quandu si aghjunghjenu e zitelli, pudete ottene novi varietà di montbrement, diffirenti di a pianta parentali. Ma in a zona cintrali, in norme i zoni ùn anu micca tempu di riunione, perchè u mottu hè spessu multiplicatu da corme o babelli. In u duminiu di piantazione in terra aperta hè una pianta à a fini di aprili. Corms si sò piantati secondu u schema 12x12 cm à una prufundità di 6-8 cm, è i zitelli - secondu u schema di 6x6 cm à una prufundità di 3-5 cm. Cose da a montbretion hè simplice: durante a stagione di a crescita, si deve esse stati rilassati è afflitti un ghjornu à a simana. Per alimentà, hè necessariu d'esempiu da u schema di seguente: 2 volte à u mesinu d'un fertilizante minerale completo before flowering, è u fertilizante di potassu durante u periodu di budding. Per ciò chì i lamparini à maturu à u massimu, i peduncles deve esse cutatu cum'è prima.

Montbretzia: assistenza invernale

A parti diffirenti di l'assistenza di montage hè mantinendu in l'invernu. Eppuru chì sta fugliuna hà una urganizazione esotica è una certa similitudu cù u gladiola, ùn hè micca necessariu di scava di l'inguernu. I Fioretti nota chì ùn ci hè una relazione diretta trà a talla di i culori di u Montbret è a so capacità per tollerà a fretta: i varietà cù i più chjosi ciù son più resistenti à u fretu. Ddi varietà populari di montbretia, faciule cunfortte ghjiorri à a -30 ° C: mestura di fiorita, u motiu di Mason è Lucifer. In u primu annu di a vita, tutte e variità senza esicuzzioni necessitanu refuggiu per l'inviu. U vacanze invernale hè dispostu à a fini d'ottobre o prima di nuvembre. Per babbu hè bisognu di dorme un spusatu di cilestu spalle un chjovu di serratura o foglie sece, è poi chjapela cù Lapnik ou ruberoid. Ammarrare hè sguassatu prestu quandu u periculu di i ghjàllici seriu, perchè i fretes di a montbretia ùn sò micca terribili. Ma ancu deve esse cunsideratu chì ogni annu a pianta crescita à circa 5 zitelli, da qualchì pocu anni u montbretione hà grande sviluppà è rinforza. Per quessa, annantu à quattru anni, ogni motivazione deve esse pianificatu. Se u clima per inviendu in a terra aperta ùn sia inutilmente, l'invierno deve esse addistatu, è hà postu in l'inguernu. A macchina caviceriana hè a caccia in una castagna di furchetta à una temperatura di 5-7 ° C, chì ùn li micca permettenu di resiccà.