Inchiostru

Siccomu e raghji sò una pianta perenne chì ùn sviluppa micca pocu rapidamente, cù l'apparizione di novi variità perfettati in a viticultura, un pruduttu cum'è u rammentu hè spessu realizatu, ma micca chì tutti sanu per quandu, quandu è cumu fà plantà uva.

I punti di u travagliu:

Tipi (mètudi) di u rapinenti

A maiò spessu, a vaccinazione hè fatta nantu à u vechju viejo di u racini (com'è un raghjone) cun un corte verde (cum'è scion). Questu ramu hè chjamatu chjamatu verde (per via di u materiale utilizatu in u prucessu). Ci sò altre variante di u travagliu: l'impiecate e sconchi verdi in a qualità è u ramificatu, è a stock, o vice versa, ma sò assai efficace.

L'inserimentu veru pò esse fattu di parechji manere:

Inoltre, sicondu u locu induve a vacca hè produta, hè attribuita sotterra è terra.

A vaccinazione di ogni genaru hè a realizata in u clima nuvellu o prima di a mattina, sceglie per u prucedimentu solu santu è cunsiglii beni cunservati dopu l'invernu.

Quandu sò e racini vaccinati?

Pi vaccinate uva nantu à tutta l'annu, solu in staghjoni diffarenti sò usati diversi mètudi di travagliu.

  1. In u travagliu di uva in primavera: copulà, perforà è split, mentre chì u broi crescenu in e cundizioni di alta umidità prima di u muvimentu di zucchieri tramiti a pianta. Hè megliu esse passatu in marzu o quì à a fini di aprili - u principiu di maghju.
  2. In u travagliu di uva in l'estiu: l'oculazione, cum'è duru stu periodu tutti i prucessi di vita cumincianu assai intensivamenti è u ramu è a raghjone si cungiule. Ma pudete aduprà rimesse à u minimu 6 mm di diàmitru. Hè ricumandatu per gastru entre l'iniziu di ghjugnu è u mezzu di l'aostu.
  3. I racioli ùn sò micca spessu svilati in u vaghjimu, hè megliu aduprà sta stagione per preparà tirini verdi per u travagliu. In u vaghjimu, solu una vaccinau sutturante pò esse realizatu in u troncu da a radica, perchè vi sarà prutetta da a glasura da una strata di terra.
  4. Invernu (staghjunalità di staghjunali) di uva: si pò esse realizatu tutta l'inguernu, ma di manera chì a piantana è l'inserzione cumparenu prima di u clima cálido da a primavera, da u metudu di coppulazione militanti (per esempiu, facendu u cingulu oblicu cù a lingua).

Cura di travagliu

Qualessu chì hè stata vaccinata, po chì hà bisognu di qualcosa:

  1. Sguassate permanentamente tutti i rimuti à a pianta (1 ora per simana), finu à chì sviluppa bè. 2. Aumente a lucazione, perchè ùn micca micca.
  2. Dopu un mese è a mità di u filu di rinforzu, è una settimana più tardi solu sguassata.
  3. Scaricate trattamentu prevene di e malatie cumuni.
  4. In u principiu di u vaghjimu, sguassate frà i culturi cresciuti di grassy, ​​cusì chì a vigna principale hè megliu faciule.
  5. Prima di l'iniziu di u clima fretu (a fini d'ottobre - prima settembre), i vaccinati ci volevenu coperto : una strata di a terra o qualsiasi altre mantellu.

Cù l'aiutu di a vaccinazione, pudete sparà u tempu nantu à cultivazioni cumplicati, riparà l'arburetti dati o acquistu novi variità di uva in u to giardinu.