Jeans di donna 2013

Jeans di donna - hè solu una cosa indispensabile in u vestitori d'ogni fashionista. Hè elegante, originale, cunfortu è praticu. Pò esse vistutu per un passaghju, un picnic in natura o ancu cù un vestitu ghjornu, andendu in una reunione romantica.

Jeans di moda di donna - stili di 2013

I stiletti più populari è veri sò i seguenti:

  1. E magliette di miniatura sò a tendenza di a stagione. Sò incredibile stylish è perfetta à cumplementari qualcosa image.
  2. Bolero. U modellu Guicciuni vene nantu à u pettu o à a cintura. A cammisa, à u stessu tempu, pò esse trè quarti o pocu cortu.
  3. Tightened classic. Accenti interessanti deve esse fatte nantu à u collu o bocca. In i ghjorni di u vaghjimu frescu sarà solu insubituìbile.

In a so diversità pò esse identificati comi opcions per un cutu liberu, è pritalennye gentile, fugliatu è allungatu. Una gran varietà di elle hè stata per assicurà chì ogni ragazza, datu i so parametri, pudereti elicà un mudellu di moda adattatu per ella stessu.

I tendenzi cale

Li jeans donna in 2013 sò prisentati in e cullezzione di quasi tutti i famusi disinfestanti. Marc Jacobs hà dettu chì u squeak di a moda seria una chaqueta di piu - simple è feminile. L'Amore Republic apuesta à chic, decorating u so mudelli cù perli. A famosa marca Acne centrale in transizzioni di colore. No menu interessanti interessanti per Alexander McQueen, JBrand, 7 For All Mankind è Pierre Balmain.

Uova di donna di donna hè fatta di culori classic: biancu, blu è blu. L'aranelli, rosa, verde è i jacquetti lillianu sò uriggini è brillanti. Ughjettu, lampendu è l'effettu di l'anzianu fermanu populari. Puttani, stivaletti è rivèti metallichi sò ancu in a tendenza. Ma cuntrastu, non menu di moda è di chjavi di a rigioni feminina, lace è fringe. I mudelli sò dispunibule nantu à i buttone o in zippers.