Rihanna hè publicatu in un caprettu màgicu "zefiru"

Cantante Rihanna sapi comu sceglie l'imagine per ella. Allora, à l'premiere di a longa vita di Luc Besson, "Valerian è a cità di millaie di pianeti", chì hè stata annunitamente in u Los Angeles, a zitella hè vinutu in un vestitivu pisivutu cù un trenu chì s'assumiglia à una torta. I fanali di l'stella ùn puderanu esse indifferenti à u so arcu. A retazione hà assai risposti positi supra l'imaghjini di l'artista. Questa sera, in più di RiRi, altre stiddi di un film fantasticu, cum'è Kara Delevin, Dan Dehaan è Monsieur Besson, anu ancu "splende".

In amore è bello

A maiò parte attente hè stata cinsu in a persona di Rihanna è ùn hè micca maravigghatu - u volugliu di Giambattista Valli cù rossa cù manichi, lamparina, un scollucciata impastanti è una fabulosa falda, era difficileta micca di notti. A cantante stessa chjamava u so vestitu - Bubble, o Bubble.

Sicondu i critichi di a moda, issu vestitivu paria chì avia mandatu u Barbadian cantatu à u passatu, à l'iniziu di a so carrera. In questu tempu u mulatto-chocolate preferitu i scritturi romantici sexy è sfidi.

Fècenu dinò chì dopu à a ragazza recuperata, hà diventata più seleziunata per selezziunà e cose per u so vestitariu è si beneficia a so imatge. U cantante issa preferisce i tanniculi pastellaghji è ghjè bonu per ocultarce l'excrementu pesu, salizzendu i so formi femminili.

Leghje ancu

Diciaranu chì Rihanna fiori è facita cuscenza grazia à una novella cù un omu richu da l'Arabia Saudita ...