Leonardo DiCaprio vende real estate nantu à a "Strand di bilionaire"

Leonardo DiCaprio hà fattu à venda a so casa di fàtela, hà cumprata 18 anni fa per a tarifja ricevutu per a filmazioni in u ritrattu "Titanic", chì fici l'attore un star mundu. Per una mansioni cù una vista di u mare, l'actor volenu acquistà 10,95 milioni di dùvi.

Enormi profitti

Di 41 anni di Leonardo DiCaprio diventò u patrone di a casa nantu à a prestigiosa "Spiaghjula di bilionaire" in Malibu in u 1998. A so compra hè custatu u Leo di 24 anni d'esse solu 1,6 millioni.

Avà u prezzu di i benestà nantu à a costa di u Pacificu hà aumentatu, è l'actor prupone di ottene per a casa 10,95 millioni. Sicondu immubiliatori, DiCaprio hà tutte e chance di truvà dinò un novu propietariu di a villa, chì u costu mediu di casi in questa zona hè di 15 miliuni.

Moderno Apartment

A mansionu 164 cuadru cunsistenti di trè camere, dui bagnamenti, una cucina enormi, un comedor, una sala di vita cun una chimenea, un veranda cù un jacuzzi. Trascendu per a scala, u so patrone s'arriverà immediatamente à a spiaghja.

Leghje ancu

Per via, i vicine di DiCaprio sò Oracle presidente di u patronu Larry Ellison è u creatore Geffen Records amparenanu u magnate David Geffen.