Lindsay Lohan hà ancu participatu à u filmaru di u traslocu di Malakhov "Demu piacè"

Un mese fà hè divintatu cunnisciutu chì Andrei Malakhov hà purtatu una scandalosa stella di Hollywood à l'attrizzadora Lindsay Lohan nantu à u so show di discussione "E dete à parlà". In u prugramma, hà dettu avè infurmatu i dettualisazioni di a romanzu cù Egor Tarabasov, è ancu di sapè cumu hà sopravvissuti à u rotore. Pè esempii spiegarii, per esempiu, una riserva di ritrattu cù Vladimir Putin, Lohan still fleuve à Mosca, ma ùn hè micca apparevutu in u studio di Andrei.

Drunk debauch in u Ritz Karlton Hotel

U principiu di u filatu hè stata annunziata à 12 ore. A causa di u fattu chì Lindsay hà arrivatu in Moscu quasi à meziornu (u volu da Londra era retardatu), hà pigliatu u so tempu di ricuperà. U so agente aghjustiziu una attrice per l'attrice in l'Hotel Ritz Karlton, è a seguita da u seguitu à l'hotel.

Intantu, l'invitati di u trasfirimentu di Malakhov eranu digià friquintatu in u studiu è cumincià à stà cù pacienza per l'arrivu di Lohan, ma dopu à una ora, dopu un altru, l'astre di Hollywood ùn anu mai apparse. I visitori di u talk show "Let them talk" si accumincianu à fotografià in u foyer di Ostankino è cullate e so ritratti à e rete soziale, chì suggerenu chì u tirannu serà annullatu. In i so pagine, pudete leghje parechje diverse riviseghjenzi, chì varienu da intruduciru è finennu cù malevolenti diretti à Lohan.

À questa volta in l'hotel Ritz Karlton hà sviluppatu un scandalu seriu. Dopu chì Lindsay hè ghjuntu in l'hotel, hè stata aspittendu una sorpresa - u pruprietariu l'offra un numaru presidenziale liberu è ella, sicuru, accunsenu à stallà. 3 ore dopu, a accadera ricevutu un signalu da una attore ebbrata cù i chianci di Yegor Tarabasov fiteva cù i minaccii. L'impiegati di l'hotel ùn anu micca comentatu nantu à questu incidente in qualunque modu, ma ùn anu micca un'altra quasi quandu u guvernu di a prussimità Lohan l'hà chiamatu medica è ellu hà prestu andatu à u sfide. Tuttavia, era micca solu u duttore chì vinia à visita à Lindsay, immediatamenti dopu ad ellu, visagisti, stilisti è Andrey Malakhov ghjunghjenu à l'hotel. Uni pochi ora dopu, Lohan hà sappiutu aduprà à a vita, è andò per sparà, ma era digià a 8 o'clock à a sera, è l'studiu era a so habitación di l'hotel.

Leghje ancu

Andrei hà dettu nantu à u travagliu cù Lindsey

In principiu di a matina di u ghjornu dopu nantu à a pagina di Malakhov in Instagram appareva sta fossa:

"4: 55 ... Avemu per annunziatu. L'entrevista cù Lindsay Lohan hà fattu u locu! Finu à divulallu tutte e infurmazioni di a cumunicazione, ma per èssere seri, hà fattu impressu cù a so toccare è a vulnerabilità. L'entrevista chì avemu veramente dimustratu hè una sensazione di una scala globale. A cunversazione di l'ochju in l'ochji, in tuttu ciò chì era custruitu nantu à a sincerità. Parlà di u periculu in a forma di un rich Egor Tarabasov è a vuluntà di scappari di a soledad. "

Appena chì a cumunicazione era piacevuli per i dui partiti, perchè a retazione hà avà pussutu fotografia da a riunione, chì in a so pagina in Instagram hè publicata da l'attrice. Ma, a versione di Andrew, ùn era micca verbale. Lindsay hà assai firmatu una grande stampa cumuni: "A mo famiglia russa", è una photo cù Andrei: "Amore a Malakhov".