I Models Candice Swainpole è Puja Mor ùn eranu manteni in i so pedi à u show di Givenchy

A settimana di altu moda in New York ùn vi senza sorpresa. In u cullettivu di mostra di u brandy Givenchy, parechji vargogni succede à a volta.

Una di e donne più bella di u pianeta, "Angel" Victoria's Secret, a supermodeli sudafricana, Candice Swainpole, trova cunfuciuta è cascò davanti à u podju. A zitella scavalcò u fogliu di sapori, ùn pudia micca mantene u so equilibriu è sbarcò nantu à u so ghjinochje in manu u dirittu.

Per aiutà a bellezza hè stata l'audienza, assittata in l'intruvine immediata di u podju, trà elli eranu i celebritati Kanye West è Kim Kardashian, Irina Sheik è Steve Tyler.

Leghje ancu

Hè vale a pagà tribute à u prufiziunalità di Candice, hà prestu tiratu cusì è si cuntinuau a crescita cù u surrisu è orgogliu u so capu.

In quellu ghjornu, i mudelli anu perseguite da un sciccareddu malu. "Starfall", cuminciatu da Miss Swainpole, cuntinuò a bruna Puja Mor. U mudellu hà troviutu chì si ghjunghjite a scala da un petit pedestal.

Manglu è ferite l'amore

Probabbilmente prubabilmente, i prublemi di e zitellini svilupparu da i incòmodi, belli belli sabbi, chì anu ofrezutu à dimustrà à i disegni di stu ghjornu. Calzature cun tacchino è altu, è pruvucatu a cascaria di i mudelli anziani.

Un pocu dopu nantu à a pagina di Candice in Instagram c'era una foto di e so membri curati è di gratitudi à l'auditu, chì aiutavanu a zitella in stand up after the fall. U supermodeli hà avvisu chì i so ghjinochje piscianu assai menu di l'ego.