L'attore Luc Evans hè un mistieru di carità in India

Ricertamenti, l'attu britannicu Luca Evans hè sempri scrittu annantu à a nova stonda chì sviluppa in Hollywood. Fans adore per i so roles in i prughjetti "Girl on the train" è "Hobbit".

In u futuru impurtante, a prossime film cù a so participazione devenu per esse nantu à e pantalone, hè nantu à l'adattazione di u cartoon di Disney "Bellezza è l'animali". In questu, u Sur Evans farà un grande gruppu attuali cù i so culleghi Emma Watson è Ewan McGregor. Mentre ùn ci hè sempre tempu prima di a prima estrema avevitata è grandiose, l'attore dicidiu di vultà à l'India com'è un immetadore di u fundamentu carentarii Save the Children.

Sta urganizazione, cù a famosa moda italiana Bulgari, trattà cù l'educazione di i gruppi più ingannatu di a sucità indiana. Inseme, ci hè statu stabilitu centassi di scoli chì permettenu i zitelli per avè l'upertu per un futuru stabilitu.

Una educazione accessibile ancu in slums!

A strada "Robin Hood" hà vistu cù i so ochji chì i scoli mobilii organizzati da a fundazione caritateale in Francia in Pune.

Dopu si n'andò in Mumbai, a cità induve unu di i più impurtanti di a regione Asiatica si trova. Solu una piccula parte di i zitelli chì vive in i slums di u distrittu poviru di Mumbai, Deonar, anu a pussibilità di piglià una educazione elementaria. A Fundazioni di i Salva A Fundazioni hè stata cun modalità - centri educattivi mobuli custruiti nantu à a basa di buses.

Leghje ancu

A classi di a scola mobiliare si vende à i terreni più invalidati è dà i zitelli l'oppurtunità di scopre à u currente di scola.