Comu sceglie un bio-toiletu per una residenza estiva?

U primu ciò chì face qualsiasi patrone di u dumiciliu dacha hè u bisognu di mette in una casa di campagna. E se anch'elli parechji tri decenniadi a decisione di sta quistione hè ridutta à una scelta di un locu in un locu induve u bagnu - "una casa d'occhi" si prisentanu, oghje sò assai metudi civilizzatu. Avemu parlatu di cumprà un spaziale seculu per una residenza d'estiu, è cumu a sceglie bè è avemu trattatu cun ellu oghje.

Qualessu à sceglie per una residenza estiva?

Allora, hè decisu - avemu da solu u prublema di "bagnu" cumprà un biotritu. Chì duveraghju esse attentu à a so manera chì a compra era veramente successiva? U nostru algutitoghlu di i seguiti aiutà à capiscenu questu.

U Passu 1 - Determina u tipu di biotleta

Comu si cunnosce, ci sò quattru tipi di biotoilets:

In i bagnati chimichi, i prudutti di l'attività vitali sò deattivati ​​sottu a influenza di preparati quìmichi specifichi, chì pò esse in forma di liquidu o in forma di grànuli. Una distavanza significativa di i bagnati chìghjani hè chì i scorci di elli sò assai tossichi è deve esse dispuniti da una manera speciale.

In bioluggìarii, a descomposizzioni di l'excrementa hè stata a causa di l'accionamentu di e bacteria particulari, chì in pocu tempu u passiu siveru in un fertilizante salvu per a natura vivara. Sicura chì, sùbitu doppu avenge u cuntinuu di stu bioticu, ùn valenu aduprà u so cuntenutu per e fertilizazione di e piante, ma dopu à 12 mesi in un fossu di compostu, perderà ogni so aggressività.

Per escoller un salottu di salotti da una stazzili hè una solu ideale per i giardinarii. Dopu passendu a turba, u liquidu liquidu diventà un liquiduu sicuru per l'ambiente, è u solidu diventerà un fertilizante nutriente.

In biotoilets electrici, a descomuzione di i riti hè sottu à a influenza di un correnti elettricu. À u listessu tempu, i so custituenti sali sò assicti, è i cumpenenti di u lìquidu sò rimbursati per un canna di trasportu spiciale. Cù a so aspettazione, i raghjoni electrici sò assai simili à i casgi in casgili . Cunsidenti è seguri, biotoilets electrici sò dui inconvenienzii impurtanti: anu bisognu à cunnette à a reta di energia è sò assai carichi.

U passageru dui - paràmetta i paràmetri di u biotoilete

Dopu chì u tipu di biotecnologicu serà determinatu, hè bisognu di attentu à i paràmetri principali:

  1. A capacità di u spaziu di salvezza. Cumu ùn averia micca tentativu di cumprà un biotritu cù un vaso più grande, valuta à fà piglià à cuntà u fattu chì u biotoilet deve esse limpiatu almenu una volta ogni dui simane. Per quessa, u grandu di u tanku duverà esse ligatu cù u numaru di e persone chì anu aduprà u bagnu è i paràmetri fisici di a persona chì hà da nevarà. Per esempiu, un tank cù una capacità di 20 litri hè designatu per 50 visite, è pianu in u state in cumpatoghju serà di u minimu 25 kg.
  2. Dimittatura generale. Perchè l'usu di un biotritu devi deve esse convenientatu in tuttu rispettu, vale a pena sceglie un mudellu chì e so dimensioni generale sò sìmuli à i paràmetri chjamati di un utopie di casa.
  3. A prisenza d'una alarma nantu à u gradu di riimplari di u tank per l'accumulazione di renti. Tali ditagliu cum'è un sensor per omplimenti di u spaziu di u vapuri di un biotritu hè assai impurtante. Agree chì nimu ùn sarà felice, nè da cunsiderà quantu visitare à u biotoilet quandu ne oblenu di a limpieza di u cisterna, nè mancu di cuntrole regularmente da visualmente.
  4. Disignu di u dispusitore. I mudelli più preziosu è raziunale sò i biotoilets, u lavu di u lavoru in u quali u territoriu massimu di a tazza.