Cumu scrive un tit

Ùn sò tutti artisti sò artisti, ma certi volte ùn ci hè un desideriu o a necessità di ripresentà qualchi animali o avicinu, è sì ancu plausibile. Per aiutà un zitellu piacè, per esempiu, un tit, prima avete da dà un pocu di tempu per a storia nantu à a so vita, abitudini, vede u video di a participazione d'uccelli. A attenzione particulare devenu esse pagatu à a colorazione originale di l'uvellu è solu avvià à u disegnu.

Ancu di piglià un tit in pencil step-by-step, bisognu di capiscenu chì una figura cumplette hè acquistatu da cumpunenti geomètrici simuli, cum'è un cercolu, un ovale, un quadru, un triangulu è altri. Per queste travagliu, avemu bisognu di sta lista i primi dui figuri citati. Allura, accuminciamu!

Cumu scrive un tit in un ramu?

  1. In quantu per qualsiasi travagliu semu, avete bisognu di carta di scrittura bianca, parechji penazzi di varianti gradi di durizza, un gommaru è un mudellu per a nostra òpira maestra. Hè megliu se hè una figura di un tit live in un arbre. À u primu, da u lume movimenti senza pressione, avemu des designai i cuntorni di u nostru tit. Round head, giustu in u troncu, un picculu pico, cunsiglii apprussimati di i peri è culu. Ùn vi scurdate di a vanda - pò esse di un spingi arbitrariu.
  2. Avà pigliatu cun vigore cù curazione di a photo. Ci hè quarchi signali chì distingenu u titru di u pirirevule è l'altri pugilati - hè una figura nantu à a testa è u mandru di u pede. Ùn hè micca difficile d'appiccicà. Tirate cù un glazik cù cura, pare ch'ellu hè sculpite. Ùn vi scurdate di sguassà l'aspra è sculacciate una ramu nantu à u ramu.
  3. Avà hè u tempu di scurizà i picculi chjucchi. Per fà questu, pigliate un lapis aromatizatu. Ricerciamu puru u vintu, puderete sguassate l'eccessi cù una banda elastica.
  4. Dopu, l'ultima onda di un lapis - femu l'aviane è a so perch finamente. Tuttu hè abbastanza simplicità, valenu a testa.

Sì, ùn hè micca difficultu di sculastichi unu blu, ma solu per un adultu. Ma u zitellu ùn offre micca una occupazione. Ma in fattu per u sviluppu generale di u zitellu hai bisognu di sapè à parechji rappresentanti di a nostra fauna. È u megliu modu per riparà quella sapientia hè u dibutimentu.

Per a criatività di u babbu, hè megliu di sceglie un patronu cù un minimu di dati, semprici in esecutà, ma di modu cusì chì sia chjaru quellu chì hè davanti ad ellu - un oghje blu o coru.

Cumu scrive un becchiedu per i zitelli?

  1. Una volta, per una basa, pigghiarete a geomitria, solu questu ora i figuri più precisas, cum'è i trianguli (collu). Cù l'aiutu di dui ovali, facemu u troncu è a capu di l'uve è piglià u beccu. Tail - u stessu trigliscu, ma hè assai forte è tagliatu à a fini cun un gouveru. Poveri sò dischettiti.
  2. A scena sussegwenti - avemu a pianificà l'ala è migliurà e so patale, appicchendu i dete. A l'acellu era cum'è un veru, aghjunghje una veduta quì.
  3. Ora attentu assai attente à i cosi petite, aghjustemu u pico è l'ochju. Andemu avviamu à picculi chjusi - penni è una figura nantu à a testa. Siparate a testa da u fustu cù l'aiutu di a lenza di u coghju. I manchi di scumpressioni innevutate di i ovali originali deve esse elettu.
  4. E, sicuru, u zitellu sarà assai più interessanti si l'avianu hè culuratu. I figlioli maiori ponu colore a tintura cù un aquarelle o cù l'aiutu di gouache, è i ziteddi sò più pencils adattati o marcatori. I parechji sfumature di pittura ponu passà a transizione di un culore à l'altru, chì saranu à i zitelli più vicinu à l'età di scola.

A preparazione di sculaccià cù i morsi blueberry, dite di i so abbitanti, di cumu è ciò chì avete bisognu à l'alimenta in i ghjàllichi di l'inviu è, sicuru, u nome di l'uccellu. Dopu tuttu, ùn parechji pirsuni pienze micca perchè un pugnu verduguide hè chjamatu u nome "blu". È all about u so sonu chì hà fattu. Sò: "Sin-syn". Eccu accussì!