Cume a privà a mamma di i dritti parenti?

Sfortunatamente, no tutti e mariani in a nostra sucità poni à a cura di u so zitellu. Quarchi cosa occidenti, u zitellu hà da literalmente salvà da un babbu di u pattu. Dà quantu pudete privene à a mamma di i dritti parenti, è seranu discututi.

Dopu avè principiatu?

In regula, a mamma di u zitellu pò esse deprimente da i diritti parenti di u so babbu. Ma i parenti pòssinu applicà à e tutelle di tutelle è di tutelle di tutalità, è indifferenti oghji, se a so mamma facià u zitellu davanti à l'ochji, per quessa, pruvucassi u danni morali è fisicu.

Basatu nantu à l'appiezione sottumessa à i parenti, l'assistenza di tutela accunsente à l'affari di u prosecrettu o direttamente à a tribunale per privà a mamma di i dritti parenti. U babbu o parenti deve esse listessi per prupone fatti indiscabile di l'alcoolismu, l'addiction di droga, a vita sessione promiscu. Tali certificati ponu esse acquistatu da i centri medichi induve una donna hè registrata. Inoltre, u tistimone di i vicini hè dumandatu.

Cumu privà i dritti parenti di una mamma in Russia?

Sicondu l'Articulu 69 di u Codice di Famiglia di a Federazione Russa, ogni mamma chì chjaranu in questa lista pò esse chjamà una risposta:

Cumu privà i dritti parenti di una mamma in Ucraina?

In Ucraina, u listessu prucessu hè furnitu, chì hè basatu annantu à l'articulu 164, parte 1 di u Codice di Famiglia.

U fattu chì a mamma ùn sarà priva di i diritti parenti ùn significheghja micca chì in relazione à u zitellu, diventò un stranieri. Hà a so funzioni, questu quì, devenu pagà u cuntenutu, in modu di furmazione è u trattamentu.

Cumu privà una mamma pratica di i dritti parenti in un divorziu?

Quandu i genitori sò divurziati è u babbu vole chì u zitellu stà cun ellu per l'alcoholismu, addiccioni di drogii o altri deviezi di a muggheri, in seguitu cù e documenti necessarii à a dissoluzzioni di u matrimoniu, deve dumandà à appiicà in parallelu per a privazione di a mamma di i so diritti, è ancu tutti i totului di riferenzi chì confirmenu a scena di u cumpurtamentu immurali di l'ex-moglie.

Hè cresce assai chì a quistione di manera di privà i dritti parenti di una sola mamma hè cumplicata. In fattu, questu hè micca cusì, è dichjarazione sò cunsiderate nantu à una basa generale. Dopu a dicisioni hè presa, u zitellu hè mandatu à un orfanagiu, o a tutela di parienti vicinu hè stabilitu per ellu.

Cumu sapete s'ellu ùn hà micca avutu i dritti parenti?

Sì a mamma negligente hà cambiatu u moveru è si ricurdò di a so zitella, per esse à accuncià u statu chì hà bisognu à a custodia. Sì ùn li daveru una risposta diretta, andonu in a tribunale per dumandà u locu di residenza.