Reguli di cumpurtamentu in u boscu per i zitelli - memo

Cù l'iniziu di a staghjone di l'estate, assai persone si cumincianu à andà à u boscu per i funghi è e boli. Spessu durante u passatu, i paisani sò accumpagnati da i zitelli chì, per una certa mancanza d'infurmazioni, ùn capiscenu micca cumu purtà in u boscu. U cumpurtamentu cuntestu in u boscu pò causà una emergenza, per esempiu, un focu.

Inoltre, u zitellu pò stà perde è perditi, perchè andà à vede cun ellu in stu passaghju, hè necessariu di guidà un briefing introduttore di "e regule di cumpurtamentu in u boscu di i zitelli à l'estiu".

Un annunziu nantu à e regule di cumpurtamentu salvu in u boscu di i zitelli

Per evitari una situazione perikina cun u risultatu di visità u boscu, u zitellu devenu seguitu certu regule, à dì:

  1. I figlioli di ogni età avè da andà in u forcu solu cù l'adulte. Passi indipendenti à u boscu sò micca permessi micca in ogni circustanza.
  2. Mentre era in u boscu, ùn deve esse ghjustu finu à u spusatu. Hè necessariu guardà a mente di u viaghju o d'altri marcelli: a via ferrovia, u gasodu, a linea di l'energia di a tensione, a strada per i carchi di conduction è cusì.
  3. Avete sempre avutu un cumpassu, una buttiglia d'acqua, un telèfonu cun una pila di battagghia suffirenti, un cuteddu, cunnessione è un minimu di prudutti.
  4. Prima di entra à u boscu, devi à guardà sempre u compassu per sapè chì questu parte di u mondu chì visitate. Sì stu dispusitivu si trova in manu di u zitellu, i genitori devi esse sicuru chì ellu puderà aduprà.
  5. Se un zitellu lags behind the adults accompanying him and gets lost, ellu vulia firmà in postu è chianci forti quantu pussibule. À u stessu tempu, durante u caminu innanzu, duvete cumportanu cusì calmosu quantu per quessa, in casu di periculu, nisuna dumila chì era successu.
  6. Mentre era in u boscu, ùn deve micca spurtatu u cattivu ughjettu nantu à a terra. In casu d'ignizioni, scappau da u furesta, più veloce, pussibuli di moviri in a direzzione da induve u ventu sopra.
  7. Infine, i zitelli ùn ponu purtari in bocca qualchì malnut è funghi non familiale .

Tuttu sti cunsiglii sò deve infurmatu à u zitellu da una età curretta. Ricurdativi chì u boscu hè un locu di u risicu perchè, in quale hè assai faciule per perdienti, ma hè assai difficiuità di esce. Mentre era in u boscu cù u to figliolu o figliola, pruvatu à mantene i vostri ochji nantu à ellu, è in casu di scumparsa di e fede di u campu di a visione, chjamanu immediatamente cun una voce alta.