Signori invernale per i zitelli

Invernu-invernu ùn hè senza ragiuni cunzidiettu com'è u mumentu magicu di l'annu. Hè in l'invernu chì hè statu dicidutu suntuosità è pensate nantu à i piani di tuttu l'annu dopu è, di sicuru, per fà i risichi più siculi in una Eve magica d'annu. Per parechji zitelli, l'invernu hè u tempu più piacevule di l'annu. I zitelli di tutti l'agenzii ùn anu avutu l'arrivu, quandu a terra hè cuparta cun una manta fina fina, è i luci di Natale accuminciate i luci. Inoltre, l'inguernu hè un grandu tempu per apre a i zitelli un vastu mondu di persone per u populu in u tempu, sparte a saviezza accumulata nantu à i seculi. I signe d'invintu sarà per i zitelli un grandu opportunità per amparà più nantu à a natura, per vede cù i so ochji l'interconnazione di tuttu ciò chì passa in questu è u turnariu inverndu cammina in una verità avientu cognittiva. Agree chì u picciottu u zitellu rinùnziu u piacè di diventà un precontinuariu veru.

Signori invernale per i zitelli

Sicondu i credenze populari, u bellu Invernu ghjè vicinu nantu à un cavallu piccu. Avanzendu u cavallu, Invernu accumincia a so maghjina: si furga ghiacciati, corsi di i fiumi è laghi con ponti di ghiacciu, purga nè da una manica, è di l'altru - gelata. A voce di Winter hè ghjovana è sonora, è l'ochji fucinallu nantu à u ghjacciu. A quantità chì l'invernu serà favurèvule, cumu si i lyutas se fracassu, quantu neva si sparrevi nantu à i campi, depende di chì a futura vendita serà, è da induva l'annu sanu.

Signs of the weather in winter

Signs of the weather in l'inguernu eranu quarchi cosa di un rapportu climaticu mudernu, aiutendu u maestru diligenti per preparà a splutazioni per u tempu fretu à u tempu è à l'inguernu senza danni. Hè per quessa chì i signaghji chì ponu attistallu à l'iniziu di i ghjàlle eranu particularmente impurtante. I signali, nò mancu, chì significheghja a dimensione di a cugliera futura, aiutau à patticà quanti acchjoli deve esse preparati pè u prossimu invernu.

Signori invernale per kindergarten

Ancu i paisaghjeru chjaru avarà interessatu à amparà i signe d'inviu, à u vaghjimu , à a primavera è à l'estiu, è amparà à l'usà. Per una percepzione più faciule, i segni d'invierno per i babys puderi diventà una forma poetica.