Cumu vistutu un ziteddu in l'inguernu?

Cù u principiu di u primu tempore friddu, i genitori pensanu generale nantu à cumu si vestisce cù u so figliolu in l'invernu.

Segùdia, prima di tuttu, nantu à l'età di u zitellu. U figliolu à un annu in l'invernu, sòlitu durmianu in carriche, pruteggiatu sicuru da u ventu da una manta fina è coberta. I zitelli chì sò digià cammindu solu, in spassighjati sò più attivu è gasten più energia. Cusì, per selezziunate a ropa per i zitelli di ete età diffirenti, guidata da i principii seguenti.


Cumu vistutu un ziteddu in l'inguernu?

1. Vestite a vostra zitella in a listessa manera di vestite da tù stessu. In altri palori, avè pussutu avè tanti capasti di vistimenti cum'è fà, basta chì sete cunfurmate. In a via, cuntrolla perghjuntà per vede se u zitellu hè immobiliatu o, per contu, si troppu caldu per ellu.

2. Pruvate à dress up for the weather. Per questu, prima di sorte à a strada, assicuratevi di valutà e cundizioni climatichi in mirle da a finestra o da u balcone. Ricurdativi chì in u clima ventu, u sensu di fretu hè moltu più forte, è à -5 ° cù u ventu puderete fugliate più cà à -10 ° senza vientu. Focus nantu à stu indicatore, pianificà ciò chì porta un criaturu in l'inguernu nantu à a strada.

3. Parechji parenti chì anu preoccupatu nantu à a vistimentu di un criaturu in l'inguernu, avvicinendu à questu immubiliamentu. Spessu ci ponu troppu robba in lu picciutteddu per ùn esiste micca. Argumenta chì u zitellu hè in una sita di ruota è ùn si move micca, chì significa chì deve esse friddi. Ma questi parenti scurdate chì i zitelli sò menu frati da l'adulti, perch'elli anu crescenu l'emissioni di u calore.

Ùn avemu mezcolatu pocu figliolu! Questu hè spostatu di un colpu di calore, perchè u sistema di termoregulazione ùn hè micca stabilitu, è u zitellu pò smariscerà e incrire. Ricurdà chì e consegni di u sopra-terrezione sò assai peggiutu di un friddu.

4. À a question di manera di vestitu un ziteddu d'un annu in u pranzu, hè difficiule in risposta in modu sicretu. Dopu tuttu, ogni ghjuvanu hè unicu: una suduri, solu esse ghjustu nantu à a strada, è l'altri manigli è i peri sò sempre friddi. Ma i raccordji ginirali sò cumenti. Quandu nantu à a strada, per esempiu, -5 °, pudete aduprà stu vestitu:

Se a fretta hè più forte o u ventu friddu da u ventu, invece di una cammisa, ponu una bracciale cù una manica longa, i metri si deve esse vistutu megliu, è una bufanda calza si stà attaccata nantu à i muggini. Se a strata hè una tempura positiva, puderete pudete cunfinate à un ghjiru fattu più chjave, è in odece di un vestitu d'invernu per portà una ghjatara di vaghjime è calchissia jeans.

5. A pesar di tutti l'sforzi, ùn hè micca pussibule attualmente vistimentu di u zitellu in l'invernu, in particulari attivu, ùn importa ciò chì pruvate. Questu hè specialtamentu difficili in quelli ghjorni chì u tempu spessu cambie. In casu chì u zitillone frigge, possu sempre un sacchetti calzini. Sì avè vede chì u zitellu sia caldi, sia prestu per andà in a sala più cercana (supermarcha, farmacia o cafe) è cambia a robba in migghiori.

Apparinà u so figliolu, ùn importa di u so benessere è di l'umore. Aduprà a previsioni di u tempu è a vostra intuizione, è tuttu serà grande!