U ghjocu di ghjuventù di i zitelli

L'annu novu hè un locu di cunti incredibile ghjustu , l' offensiva chì hè stata ghjuvata cù immensa anticipazione, da i zitelli è di i so genitori. A vigiglia di una Eva di l'annu màgicu, l'istituzione di i zitelli anu sempre u fruttu di l'arbureti di Natale, matinees, realizazione tiatrali, competizioni competitivi è cusì.

À i zitelli ùn hà micca avutu in un locu di ghjornu, anu bisognu di offre un divertimentu ghjovanu. Pò esse diventate, ma u principale hè chì i zitelli ùn avete micca avutu avutu e avutu qualchì pittazione ca i so cumpagni. In questu articulu, portanu à a vostra attenzioni i ghjoculi di u Novu ghjocu, adattatu per i zitelli di parechji età.

Ughjettu di Natale per i zitelli

L'arvulu di u Novu ghjocu hè un avvene inusualmente culuritu, tipu è animoso, chì si tenia per celebrà l'annu novu venenu. Una grande cumpagnia di picciotti è e zitelli à u stessu tempu devendenu cunvenutu cù l'aiutu di i ghjoculi di u celu di i zitelli di i ghjoculi è i cuncorsi per a piazza, per esempiu, cum'è:

  1. "Sacchetti di l'annu". 2 atturi cun un liggeru vechju cù u vinu circa a tavula è pigliate e mani in un saccu di l'annu. In u tavulu per questu jocu hè bisognu di riparà Christmas toys, tinselles tinsel, figuriti chjassi di u simbulu di l'annu dopu, dolci, è altre articuli micca in relazione cù a festa. Sottu l'appruvazioni generale di i attuali cumincianu à mette in sacchetti tuttu ciò chì, in u so parolle, riferite à l'annu novu. Dopu un certu tempu, u presentatore stà u ghjocu è i svancii untie i so ochji. Allora accade à tocca à altri figlioli.
  2. "Truvate un àrbulu di Natale". I schiaducati sò spartuti in 2 squaddi è in cussu in 2 largu columche. U primu attore di ogni squadra, o u capitanu, hè stata cun bandiera d'annu novu cù l'imaghjini di Santa Claus, Snow Maiden è autri caratteri direttamente diretti in a festa. Cumu inclusi, unu di i bandieri hè stata tracciata un arbre di Natale. À a musica, l'equipa capitanni, senza parechje, passanu una bandiera back, è l'ultimu participante cumporta tutti. Quandu ellu hà un arvulu di Natale in a manu, deve cullà a manu cun questu bandiera. U squadra chì cumpienu a cumpagnia in u minimu tempu hè cunsideratu u vincitore.
  3. Particularmenti populari è i ghjucatori di u mesi di i zitelli , in particulare:

  4. "U ghjocu hè u cuntrariu". A stu ghjocu avete bisognu à preparalli in anticipu, scrittu e canzuni populari di l'annu per contru. Tali "flip-flops" pò esse realizatu indipindente o scaricatu in Internet. Guys guesserà a canzone per l'ore appena u pussibuli è cantà corretu.
  5. «U caprettu musicali». In un caprettu grande, parechji cartuli cù l'annu d'annu, cum'è "arbre di Natale", "snowman", "invernu", "ghiaccio", etc., ci sò disposti in tutti i zitelli. Quellu chì hà pigliatu a carta deve esse realizatu una canzone in quale a parola annuncia quì. Quellu chì ùn pudia micca cumprà a cumpagnia - hè fora.

I ghjocelli incù i ghjucatori di i figlioli d'annu

U ghjocu mobili sò disposti per elli aperti è interni, però anu bisognu di assai spaziu. In regula, i ghjoculi di u ghjocu di i zitelli include elementi di i balli è i danza. Per entretegre i picciotti è e donne, pudete offerte un di i ghjochi ghjochi:

  1. "Danza d'annu". I attelli sò spartuti in parechji gruppi, quellu chì riceve un certu prughjettu amusing. Utilizà i sughjetti ricivuti, hè necessariu di realizà e balli sottu u fonogramma di i canzuni populari di l'annu.
  2. "Semu gattini". Tutti i zitelli sò spartuti in parechji è ballà à a musica. Quandu si ferma, è u presentatore si dici: "Semu gattone", e coppiu stacciona, è i ghjucalli cumencianu à ripatarà u ballo gatto.
  3. "Annu novu". U presentatore chante un cantu alegre, è i zitelli realizanu l'azzioni in accordu cù e so parolle:
  4. ***

    Fir tree in balls!

    Questa hè festa di l'annu?

    Vi felicità tutti i nostri amici!

    Questa hè festa di l'annu?

    ***

    Inseme, piglià e mani,

    In ghjiru à l'arburu passanu

    E, sicuru, u surrisu!

    Eccu l'annu novu!

    ***

    Per noi, amichi venenu da un conte di fata!

    Questa hè festa di l'annu?

    Ballani in una splendida dle mascara!

    Questa hè festa di l'annu?

    ***

    Avemu ghjucatu cù pezza,

    Canteraghju i canti,

    Fà micca ghjucà è ùn dispunite micca!

    Eccu l'annu novu!

    ***

    Patri Frost in un capo di pilami!

    Questa hè festa di l'annu?

    Divertente cù u me missiavu!

    Questa hè festa di l'annu?

    ***

    Perchè i poveri, ellu ci prumesse

    È rigalà,

    Cù una festa maravigliosa felicità!

    Eccu l'annu novu!

    ***

  5. "Ùn avete miss!". Quelli chì sò diventati in 2 squadre. I dui ricivite una casetta chjuca di boli per ghjucà à table tennis. À distanza da elli stà Santa Claus cun una big bag in i so mani. A cumpagnia di i ghjucadore hè di ghjucà a bola direttamente in manu di Santa Claus o a so bage. U squadra chì hà sappiutu di spurtà più bola hè venuta.
  6. "Armeru à l'arburiu di Natale". 2 attenti sò dipenditu à a listessa distanza da l'arricatu di Natale, sottu si trova u premiu. À u signore chì i figlioli si tratta d'avè l'arbre è pigliate un premiu, salta à una stesa. U vincitore hè quellu chì era più rapidu ch'è u so avversu.
  7. "I snowflake". Nantu à una oruga larga, suspiscata orizontale, fassi fucini. Sottu à u sonu di una merica cantu d'annu, i picciotti vilenni si cumincianu à sparalli, circate di ottene u più.