Cumu insignà à u zitellu per parlà?

Ti ricorda di ciò chì è statu toccu da a prima "aga" di u to figliolu? Allora, finiscinu, sintendu a "mamma" or "dad" apprezzata. Cusì u vostru figliolu annu, è e so primi dui paroli ùn andà micca? Ùn vi scantatu, perchè pudete aiutà u to babbu! Eccu nant'à tutti i modi per quantu rapidamente per insignà u zitellu per parlà.

Cumu insignà à un zitellu per parlà?

Ancu parechji pediatrici è argumenu chì hè impurtante per cumincià à parlà cù u zitellu mentre ch'ellu hè sempre in u corpu, ma l'u stadiu di u sviluppu di u parolle in i primi anni di vita, nimu anu anulatu. E ogni mamma hà bisognu di sapè cumu questi di parola a un certu età u so zitellu deve avè:

I paisani chì si dumandà cumu insignà à un zitellu per parlà prima cresce prestu attentà à quellu chì hà descrizannu l'oggetti chì u circundanu. Allora u primu chì memorizeghja u nomu di geniri, hà "adattatu" per ellu a notazione di l'azzioni (pi-pi, bai-bai), pronomi (quì, quì, questu), è l'ultimi ma l'altri aggettivi chì caratterizà u culore, grandu è forma di l'oggettu. In u cumplimentu di dui anni, u zitellu pudarà utilizà in u so pronomi pronoun "I", "mi" è dicenu à i so sentimenti (dulore, chjori, friddi). È più vicinu à trè anni, u zitellu pò ghjastà ragione nantu à u livellu simplice (chì ghjè bonu è ciò chì hè male) è per truvà relazioni cause-and-effect.

Cume in insignà à un zitellu per parlà finu à u ferimentu?

Ma s'è vo ùn vulete fà aspittà un'altura à trè anni è si dumandani cumu prima di u zitellu sarà insignonu per dilli chì e seguenti cunsiglieri aiutanu:

  1. Comu accumincià cù u babbu di i primi ghjorni di a so vita. Ancu un picciriddu ne pocu ùn hà micca capiscitu a parla, ellu reacciona à a voce di a so mamma cun u so corpu, circàbbe cù l'ochji. Per quessa, hè cusì impurtante ùn micca chianciri à u zitellu, ma per parlà tranquillamente è affucatu. Inoltre, prima, hè a voce chì aiuta à sviluppà a speranza in u zitellu. Circa 4 mesi, quandu u zitellu vene di caminari, entra in dialogu cun ellu. Delight with the sounds that says, è hà da capisce rapidamente chì tù interessate in ellu. Da 6 à 12 mesi, attivate accuminciate cù i cultisti di fata. Chì prima sò rimi di i zitelli. Allora u zitellu ricordà i ritmi di i meglius. Pigliate u regnu di leghja u zitellu ogni ghjornu, chjaramente, pianu è cun espressione, spieghendu u significatu di ogni parola.
  2. Allora segui u stadiu da 1 à 1,5 anni. À questa età, u caprettu ùn hè pussibile di ricurdà un vastu numaru di paroli, per quessa impurtante di fà cumercià nantu à qualsiasi i so azzioni, postu chì per insignà un zitellu di un annu per parlà ponu esse solu per a cumunicazione constante è entre di dialogu cun ellu. Express your thoughts with short, clear sentences: "Mom cuce moutarde", "andemu per un caminu", etc. Dà à l'infurmazioni ghjuchali. Intruduci à un sugettu specìbulu, è quandu u zitellu a capiscini di ricanuscià, insegni a caratteristica di u babbu. Per esempiu: "Eccu a yula. Yula hè verde. Cumu si spiegà u yule spinning? Yulia fa vzhzhzhzh. Fighjate cumu si u biancu à u vzzhzh. " Fate sta dumette. Questu hà da insignà micca solu per parolle, ma ancu per aghjunghje à e fede.
  3. Hè impurtante ancu di sviluppà i so sapori di u mutore. Hè statu statu assai pruvatu ch'ella hè diretta direttamente cù u sviluppu di parlà. Per fà questu, hè abbastanza per dà à u zitellu à ghjucà cù i cereali, amassi cù dè. In questu casu, più diversi a forma è e prupitati di l'ogetti petite, u megliu.
  4. In a question di cumu fà insignà u zitellu di sente anni par parlà è correlate sonu di parlà, parechji logudori è psiculoghji parvene à utilizà a gimnasia articulogica. Per esempiu, pruvate l'eserciti:

Cumu insignà à u zitellu par parlà cù e sentenzi?

Un uttellu excelente in stu casu pò esse furmatu nantu à cunsunanti parechji. Dopu à insignà à u zitellu à cantà e combinazioni di vucali varianti è cunsunanti, pudete cambià à sillabile, è dopu à cumminzioni di parole è lingua. Cumpli cù e cumminzioni seguenti:

B - Bu-bo-ba-ba-bi-be

P - Pu - Po - pa - pee - py

In - Wu-wo-wah-vee-you

F - Foo FooFa - Fee - Fee

G - Guo-go-ga-gee-gig

K - Ku-ko-ka-ke-ki-would

D - Doo-do-de-dee

T - Tu-that-ta-te-ti-you

F - Jou-Jo-Ja- Jae-Ji-je

Sh-Shu-sho-sha-she-shi-timida

Z - Zu-zo-za-ze-zyzy

C - Su-so-sa-se-si-sy

Tali exerciti sò ancu boni perchè pò esse purtatu ind'u postu. In un avianu, in un uspidale, in trasportu, ecc.

Inoltre, sì vo vulete chì u zitellu hà amparatu di parlà cù i sentenzi, pruvate di dumandalli dumandele è entra in dialogu cun ellu più spessu.