Perchè u ghjornu di i zitelli di u 1 di ghjugnu?

In u nostru paese, parechji ghjorni festivi, anche micca tutti quelli sò ghjorni uffiziali off. Quessi sò tutti tipi di religiosi, assai straordinaria (cum'è Ghjurnata di rigalati o aperti), vacanze professjonali, l'annu novu predilettu di tutti è parechje altre cose interessanti.

I figlioli sò a so data propria quandu anu honored - hè u ghjornu di i zitelli, realizatu l'1 di ghjugnu, ma ùn tutti ùn sanu perchè u numeru particulari si celebrà. Scupremu in a storia per capisce ciò chì dà l'impetu per fà u primu ghjornu di l'estiu un avvenimentu solenni per i zitelli.

Cumu si principia tuttu?

A storia di u vacanze U ghjornu di a prutezzione di i zitelli ùn sanu più chjappi. È ùn hè micca surprisante, perchè uricanu in l'anni 20 distanti di l'ùltimu seculu, quandu avete è ùn aghju micca in vista. Allora, un ghjornu, u 1 di giugnu, un Cònzulu da a Cina, chì u nome ùn hè micca citenu, in San Francisco (USA) decide di piacè i zitelli minusculechi chì sò micca sughjetti senza affari parenti. Hà arrangiatu per elli un veru vacanze cinese "Dragon Boats", longu in a patria di u Cònzulu, utilizendu paraphernalia orientali.

In u stessu ghjornu, ma di migghiara di chilometri da San Francisco, in Ginevra, hè statu decisu di mantene un giòiu dedicatu à a cultura è i prublemi di a generazione nova. In u tempu dopu, sti dui avvenimenti, chì si sò stati annantu à u stessu ghjornu è avè un focusu cumuni, hà serve com'è a raghjunata perchè u ghjornu di u zitellu hè oghji celebratu l'1 di ghjugnu.

Questa festa gradualmenti si cumincià à celebrà in parechji paesi, ma prima di l'URSS vinni dopu à a guerra in u 1949, quandu l'urgenza di cura di i zitelli era più ardenti ca mai. In l'anni di post-guerra, e donne facìanu cunferenzi dedicate à a migliione, educazione è educazione di i zitelli chì anu passatu duranti i tempi. Hà delevu a voglia chì dopu questu paisi cun u reguli sucialista hà dettu ancu di celebrà u ghjornu, è hà cuminciatu à celebrà in quasi 60 paesi, diventendu internazionale.

Cumu si celebrà u ghjornu di i zitelli?

Tradizionalmente, u 1 di ghjugnu, i zitelli sò oghji cumpricate l'annu studiunale, è a vacanze estiu più preferita cumencia per tutti. L'autorità lucali di i cità è i paesi chjusi facenu sforzii di organizà l'intrattenimentu per i zitelli - attraversu, cuncerti, divertenti cuncetta cù premiu.

In parallelu cù e funti conferenze sò prisentati annantu à i prublemi di a generazione ghjovira è e manere di risolve. L'annunzii sò ricurdati novu chì i diritti è e libertà di u zitellu deve esse protetti à u livellu più altu.