I primi ghjorni di a vita di nascita

Allora un miraculu succideva - u to babbu hè natu! Ci sò nove messi in u passatu aspittendu per sta riunione dispensa è u nascita, è ci hè tantu novu in una vita felice è difficili prima. Hè particulari difficultu in i primi ghjorni di a vita di una casa novu chì ùn sò micca staff medici chì ponu aiutà.

Chì duverà un babbu novu?

U picciriddu novu ùn hè micca vistutu cum'è perfetta, cum'è mostra in belli ritratti di e riviste. Hà un corpu pocu sproporzjonatu cù un capu di grande è pisu apparente cù l'occhi nichi svegliati. A pelle hè spessu micca ideale: anu rienduzzatu è rubendu, pienichi piccarelli, quarchi friddi, quasi sempri arrugati, pò addiventanu giallu nantu à u sicondu o terzu ghjornu.

Ma cun cura attuale, dopu un pocu tempu, tutti questi signi sparanu senza traccia.

Cura di i ghjudizi in i primi ghjorni di a vita

Infurmazione per un figliolu novu natuvutu i primi ghjorni di a so vita dedicata quasi tuttu u tempu. Ci hè queste règiche basulari di cura:

  1. A lavura hè a guaranzia di un sviluppu sanu di u zitellu: per aduprà una limpezza umita in l'habitació di i zitelli; prima di avvicinà u zitellu, lavate a manu beni; rigalmente aranciu.
  2. U cuntrollu di a temperatura è di l'umidità: a temperatura di a sala di i zitelli d'esse sianu 20-22 ° C, è umidità 40-60%, per mantene u clima ottimali, à l'aire 4-5 volte di ghjornu.
  3. Sceglite u locu per u sughjettu: u zitellu deve esse duru in u so cumpagnu, chì ùn deve esse postu micca in un corpu, è senza un pillow.
  4. Pensate di un cunfidile cunchju di migghiuri: una ropa fitta di tessili naturali, ryoshonki cù mittens, cap i sliders.
  5. Per adherite à u toccu di a matina: l'eccezziunamente per l'apparizione di rashes, fretendu cun un swab humedeviatu cù acqua calidez, una face, un ochju da u cantu à u cimientu per l'internu, chì necece u foglie, se ne necessariu, scaudia a marmelle.
  6. Bagnare un novu : ogni ghjornu, in acqua fogera a una temperatura di 37 ° C, finu à chì u cordone umbilicus accumente à guarisce per aghjunghje una solu dèbula di permanganatu di potassiu.
  7. Segui a pelle: se ne necessariu, lubricate cù una fina capa di criatura o un piumu d'oliu: ponti poni ponnu essiri usati più spessu, è u corpu hè quasi una volta cada tres ghjorni.
  8. Trattamentu di a ferita umbilica : ogni ghjornu dopu à paura, trattate cun perossu di l'idrogenu è u celenok.
  9. Cugliuliatori alternante è i bagni di l'aire: lasciate entre 5-10 minuti di respira dopu à ogni cambiamentu diaper.
  10. Ogni ughjornu di ghjornu: da u quintu ghjornu, cuminci à partiri da 10-15 minuti è crescate u tempu cù ogni tempu sussegultu, hè megliu di cumincià à camminà nantu à u barcuni, vestitu di u zitellu in u clima.

Cumu urganizà l'alimentazione di i culori di nascita in i primi ghjorni?

In i primi tempi, hè assai impurtante per stabilisce un criatu novu, per questu avemu bisognu à attentu à i punti di seguente:

  1. A quantità di latte in i donne sumenta gradualmente, prima calostru, è poi solu u latte in u stessu. Per stimulà a tacitazione, i medichi ci recomendarenu l'usu di una pompa di pene o di più spessu sottu u zitellu à u pene (à u primu sigmentu d'ansietà).
  2. Hè assai impurtante per amparà cumu degnu daverà à u zitellu in un masticu - hà bisognu à capisce u totu in u pezzu. Cù avè alimentatu adattatu Suggerimenti di più latte è a mo mamma ùn ùn sperienza malurienti, ùn sò micca cracke nantu à u pettu.
  3. Hè obligatori dopu l'alimentazione per aiutà à u zitellu à spew l'aria, chì hà sappiutu di ghjucà in u prucessu. U modu più optimu hè di mantene a colonna, questu, in verticalmente nantu à a spalla.

Certu, u primu ghjornu dopu à a so maternità sola cù u natuvicu hè assai difficiule per i genitori, ma à pocu tempu anu sappiutu tutte o averebbe ricurdà a so vechja cumpetenza, è a so vita più stante allora un piacè.