Isula di Corsica

L'isula di Corsica, cummigghiata di liggi è canti in opere literarie, si trova in u Mari Mediterraneu. Malgradu appartene à a Francia, ci hè statu furmatu una atmosfera unica, u so dialettu è a mentalità. E vive in l'isula, micca francese, ma Corsicans. Hè quì più di duie seculi chì Napoleon nascì. Finu à u XVIII seculu Corsica era sottu a regola di i Rumani, Spagnoli, Bizantini, Genuvese è i britannichi. U primu assicuranza hà devenu cum'è prima di 9 mila anni.

Rest on Corsica ùn hè micca solu diversu di u livellu di cunfortu hotelu, pochi lavande è assai attrazioni. A bellezza fantastica di i paisaghji naturali per a prima volta visitava i turisti nte sti paisi rivela l'Europa in miniatura. Munti è pianeti, boschi è laghi, baffi è e praiette vede com'è chì a civilizazione hà ripassatu l'eddi da u cantu. I Tours à a Corsica sò assai populari da u fattu chì u patrimoniu culturale hè assai riccu, è a natura hè stupente. I turisti sò datu l'uppurtunità di passe per e villaggi pristòrici, visitate castelli medievali eretti in rocci. Dopu à riflittendu à a spiaggia o si u tempu in Corsica hà deterioratu, chì hè rarissimu, pò andà à cavallu cavallu, ciclismo o travagliu, golf, scubadiu o piraggi.

Cità ​​turistiche

A capitale di Corsica hè a cità turistica di Aiacciu. Quasi tutti l'attrazioni lucali si rimarcate à i turisti chì quì hè natu è passatu i primi novi anni di vita Napoleon Bonaparte. Questu hè cunservatu a catedrale, induva intrì in la croce, a so residenza, statua, travaglia un museu. À u pede di u Monti Kap Kors hè un bastimentu genuvese di Bastia, è nantu à a piazza San Nicola hè un grande monumentu à u grand capu.

E, sicuru, Aiacciu hè a cità di Corsica, induve a costa sana hè macchia cun numerosi platti. Sò assai ristritti è assai fugliale, ma ùn importa micca i vacanze.

Se vulete firmà à un hotel chì hà a so propria spiaghja, andate à Porticcio (Bonifaziu). In questa cità, tutte e platele sò aranichi, è u tempu hè sempre piacevule cù l'abbundanza di u sole. A strada, era in Bonifaziu chì Odissimu stesi, sicondu a legenda.

In a cità di Calvi, pudete cammarze in u largu pittoresque promenade, visitate l'antica citadella romana, è in Proprianu - pochi magnifichi, ristoranti colorati. Sè decide di passà a vacanze in Porto-Vecchio, vi assicurà a visita a cità vechja, a città, u portu è u tempiu di Giovanni Battista.

Infrastruttura di trasportu

Eppuru u so tavulu nicu pocu, Corsica hà quattru aeroporti è una cunnessione di pichju. U principal aeroportu di Corsica hè Campu d'Oro, chì hè 8 chilometri da Aiacciu. Ajutu Aeroportu "Figari", "Bastia-Poretta" è "Calvi-Saint-Catherine" sò situati in Porto-Vecchia, Bastia è Calvi, rispettivament.

Ma u pianu ùn hè micca solu l'indirizzu à a Corsica. Eccu ancu eterni ferries. Pudete traslassione di Corsica da Corsica (da Toulon, Nizza, Marseglia) è di Italia (di Napuli , Savona, Livorno, Genuva è Santa Teresa Gallura). Sicondu u locu di partenza è u tipu di vapore, nantu à a strada puderà passà 3 à 12 ore. A tarifa di u salottu costarà almenu 50 eurò, è pudete cumanda nantu à Internet o cumprà in u portu à a partenza.

A vacanze passata nantu à sta maravigliosa isula ferma sempre in u mo ricordu. Più di una volta chì vulete respirar in stu aria di novu, senti u prupositu di u sole nantu à u corpu è diventene u freschezza di u mari cristallu chjaramente.