Templi di Rostov-on-Don

Appartiti nantu à u carte di Russia in a fine di u XVIII sèculu, Rostov-on-Don oghji hè cunnisciutu micca solu com'è unu di i centri di u sviluppu industriale. Hè ancu u centru Ortodoxu di a regione Don. Ci sò più di 40 iglesia attraversi ortudoxa in a cità.

Cattedrale di a Natività di a Vergine Maria

Per a prima volta a Chjesa di a Natività di a Vèrgine vede in a cità in u 1781, ma digià in u 1791 era vittatu di un focu. Quattru anni dopu una nova cattidrali era stata fatta nantu à u locu di u creme, ancu in legnu, è in u 1854 una chiesa di a pedigghia pareva sustituì.

Tempiu di l'Icona di a Mamma di Diu "Significance"

A storia di u tempiu "Temptazione" hè stata in Rostovu-on-Don à l'anni 90i finale di u XXu seculu, è truvò u so edificio prisenti un pocu dopu - in u 2004. L'icona, chì divintò u titulu per u tempiu, hè ghjornu appartenutu à Seraphim di Sarov è hè famosa per u so miraculu miraculosa.

Cattedrale di Santa Kazan, Rostov-on-Don

U Santo Tempore di Kazan hè nantu à u carte di Rostov-on-Don in u 2004, quandu a custruzzione di a chjesa in onore di l'icona di Kazan di a Mamma di Diu hè stata cuminciata cù i fondi risultati da e persone di u populu. I travagliu di u travagliu hè stallatu di 3,5 anni, è in u 2007 u primu serviziu era stata in a chjesa.

Old Church of the Intercession

A storia di a chjesa di Old-Pokrovsky hè intersindicata cù a storia di tuttu Rostov-on-Don. Sicondu l'opinione stabilitu, stu tempiu hè a chjesa più antica di a cità, anche in fattu chì ùn hè micca cusì. Hè stata impiegata in u 1762 è per una longa storia duppiu duie volte. L'edificiu mudernu di a chiesa hè statu custruitu in u 2007.

Chiesa di San Giovanni di Kronstadt

U templeu d'un studiente solu in Rostov-On-Don hè statu apertu in u 1992 à l'Università di i Modi di a Comunicazione. U so edificu mudernu hè stata creata in u 2004.

A Chiesa Demetrius

A igreja di Dimitriev hè ancu di u numaru custruitu in l'ultimi vint'anni. A so storia hà iniziatu in u 2001 cù un carru ferroviale convenciale, chì diventò un paradisu tempurale per a futura iglesia. In u 2004, a custruzione di a chjesa in memoria di San Dmitry Rostov fù cumplita.