Kosice, Slovakia

Kosice hè una bella cità di Slovaquìa , cheia d'interessanti postu, invece di u fattu chì cuntenenu quasi tutta a metallurgia di u paese. A storia di a cità principia in u 1230, cum'è Villa Cassa, in quale ci era parechje avvenimenti chì abbandunonu a so imprint in l'architettura è a manera di vita di i so abitanti.

A voir à Kosice?

Cumu hè a cità di Kosice, u primu in tuttu l'Europa, hè stata data u dirittu di piglià u so armarinu, perchè naturalmente, stu fattu hè assai orgogliu di l'abitanti di a cità. À i turisti chì vanu da quì puderia ancu acquisto cun ellu, un munumentu cun un simbulu di bronzu di a cità hè stata eroita in Main Street.

A principale, l'attrazione più significativa di Kosice hè a Cattidrali Cattòlica di Santa Elisabetta, custruita in l'altru gòticu. Inicialmente hè stata creata in u stilu Romanescu è hà avutu u nome di Santu Michele, ma era stata reconstituita è rinuminata.

Particularità à i visitori in a catedrale sò: a cripta di u Prince Rakoci, u foglie "U Ghjudice Last", è dinò una torre di 55 metri d'altura, à a cima di u quale pudete escalari l'unica scala spirale.

Da a chjesa origine, ghjustu sott'à a Cattidrali di Santa Elisabetta, solu a cappella di San Miceli, custruitu in u 14u seculu, hè statu cunservatu.

In più di i lochi catalogati, hè assai interessante per visità siti siti religiosi significativu:

Tali immubiliate interessanti sò l'architettura assai interessanti:

Per i zitelli à visita di Kosice, i seguenti oggetti seranu d'interessu:

Se vulete sapè a storia di Kosice, avete visitate u Museo di a cità, l'antica custruzione di u prigiunieru, u museu tecnicu eslovicu cun un planetarium o u museu superiore Ungherese.