Visinche di Rostov-on-Don

A capitale di a Russia, a Portale di u Caucasu, questi sò i nomi chì facenu a cità più crescita di a Federazione Russa, chì hè ancu un portu di cinqui mari. Accumincia a so storia Rostovu-on-Don da dicembre di u 1749, quandu Chjesa Petrovna, l'Imperaturi, firmò un decretu nantu à a basa di sti terri di meridionale Ohne di Temernitskaya à i banche di u Don. Quì, a fortificazione chì prutege a fruntiere russa era custruita. Un locu strategicu, una grande rottazioni cù altre stati, capiscense fascista, devastazione è a ricustruzzione successiva - quellu chì era successu à vede Rostovu-in-Don in a so storia. Tali avvenimenti ùn pudemu micca esce micca una memoria di elli, un esempiu vivu di quali sò i viso di Rostov-on-Don, chì sò assai in a cità di un milionu persone.

Architettura

À l'immubiliare principale di a cità di Rostov-On-Don hè a custruione di a cità Duma custruita in u 1899. Hè situatu à u Bolshaya Sadovaya Street, u centru di a cità. A custruzzione di stu munimentu architettonico di Rostov-on-Don hè stata fatta cù u prughjettu di A. Pomerantsev. E oghje, a magnificenza, a bellezza è a ricchezza di a dicurazione di l'edificu di a Duma hè l'esempiu più chjappante di a maestà di i architetti in u sudu di Russia.

Antichi churches - vi vede in Rostovu-on-Don. U famusu tempio di Surb Khach, custruitu in u 1792. Sicondu a charter, stu tempiu hè Ortodoxu, ma in fattu hè a pruprietà di a Chiesa Apostolica Armenia. U campanile di campana di cincucente, chjesa di 75 metri, hè visibile à una distanza di decumenti di chilometri. In u 1999, quì, cun l'aiutu di l'amministrazzioni di a cità è di l'imprendituri di a cità, i travaglii di restaurazioni hè stata fatta.

Pratu in Rostovu-on-Don è u tempiu Iversky di u cunventu di a Trinidad-Alekseevsky, erigite in u 1908. U so architettu hè N. Sokolov. In u 1996, sta struttura hè stata tutta sana.

Ùn cià una impressione cusì imprevisu in i passatori in Rostov-On-Don pruduci una catedra nevicata di a Natività di a Vergine, a custruzzione di quandu durò di 1854 à 1860. In fronte la struttura majestuva hè ognida un munumentu à u Metropolitan di Rostov, St Dmitry.

Musei

In quantu à i musei, ci sò molti di sti istituzioni in Rostov-On-Don. Per esempiu, in a chjesa di Surb Khach pudete visità l'esposizione di u Museu di l'Amicizia Russa-Armeniana, induve pudete truvà vie libri, un khachkar di pietra unica è assai più.

Un grandu rolu in a vita di a cità hè datu à u Museum of Contemporary Fine Arts, chì a cullizzioni cuntene più di 1800 mostra di gràfiche è dipinti. Oghje u museu anu spessu una varietà di exhibimenti.

In u Rostov, u Museu di Tecnocinia Ferruviaria, avete imparale nantu à a storia di u ferruviu in Russia. U più anticu di più di sessione escezie - a cisterna rumana di trè cisterna - hè 130 anni! Ci sò locomotivi, locomotivi elettrici, locomotivi diroliu, parechji vagues è vagabunnu, chì hè statu un trofeo in Russia durante l'anni di guerra.

No menu pocu populari hè u Museu di Cosmonauta, u principalu esposizione di quale hè l'apparatus Soyuz TMA-10. Ci hè ancu parechje instrumentu utilizatu da i astronautemi, è ancu di l'ughjettu di a so vita in u spaziu.

Monumenti

Trà i monumenti di Rostov-On-Don, i monumenti più populari è uriggini sò u monicu à Vite Cherevichkin, Flower Girl, Pivovar, Peter è Fevronia, First Class è u Piante d'acqua Rostov.

Quandu avete vultà sta maravillosa cità russa, ùn limitate micca à un ghjornu - questu tempu per suddisfà a vostra curiosità, ùn sarà micca bè. E dopu avè studiatu tutti i posti interessanti di Rostov-on-Don, pudete visità altre città ricca in viso: Pskov , Perm, Vladimir, Voronezh è assai altri.