Uva cultivate

I raccoli hè cultivatu micca solu da vignaghjoli prufessiunali, ma ancu da ghjardiniori amatori - postu chì vulete pruduce bundle juicy o vi hà veneratu.

Uva di crescente di chibouks

Per un cultivo successore di uva di chibouks, hè megliu per cullà stace. L'Arrachje nantu à quelli cumincià à fà furzà più veloce, è per quessa u ribellu riceve tutti i nutrizi necessari in u tempu chì hè cultivatu. Uva di crescita in casa principia cù a preparazione d'un sediu. Da u cartuni avemu tagliatu trisce è i pudemu torna in vetri senza un fondu, a talla di un vetru hè 32x10 cm. U rimbursà i venti resultanti nantu à u cartone. Fate un terzu di u terre di u giardinu cù l'aghjunghje à u compostu è a rina in una proporzione di 3: 1: 1. In ogni vetru chinu, inseritu nantu à e tinghje è fassi l'aria. Prisenta a terra à u manicu è l'acqua. Pudemu a pratica nantu à u locu illuminatu induve hè aggradèvule. Assicuratevi chì a terra hè sempre umita, è fate perchéglie per tempu.

Una settimana prima di a piantazione di piantini, cumincianu periò piglialli à u patiu in un locu ombreu. Cusì, pudete aduprà à a furmazione di u raghju è preparalli pè e novi cundizioni. In u futuru, i pianti sò trasplantati in a scola direttamentu cù cups, per ùn fà per danse i radichi. Prima di trasfurtere in u sole, pudete mette l'acqua per mantene bellu caldu, è l'acqua pittannu uva.

Sutta tali cundizioni di e raghji di creciendu in u vaghjimu, i vostri mudlini seranu un sistema radicali assai putente è varias manghjate boni. Una muddura di pienu pò esse sustegnu in un locu permanente, ma i cundizzioni per u so sviluppu serà qualchì aghjornamenti.

Tempu Cult in un greenhouse

E crescente di e castagnelli cù u metudu facianu pussibule accurtà a transizione di una fase à l'altra di duie simane. Prima di pona, i fossi sò disposti cun una prufundità è larghezza di circa 50 cm. Preliminariamente, u compost, superfosfatuu è fraschi sò intruduciutu, mischiertu cù u spaziu. Quandu u pianta, hè bisognu di fà un mezu di metru entre e piantini, dopu avà copre, coperta cù una film.

Formate a raghju duvia esse u tipu di cordon verticali. In u primu annu, a rossa hè cutata in dui ochji. Dopu à u principiu di a crescita di pruduzzioni licenziate solu u più forte. Dopu avè ottinutu una altura di 1,2 metri, u sparaci hè piccatu. Inoltre, tutti i scrizziunati averebbe sbulogiu, affinchendu una carta un ora. In u segondu annu, u disparu hè sparatu in cinque ride.

Quandu u crescente di uva, deve ancu rigulari u numaru di uva nantu à ogni tirala. Per variità cù e staghjunati, hè megliu per un'altra in ogni spargente, è sguassate tutali inflorescencesi dèbuli. Per ottene miglii boni, u buncu hè ancu dilutu. U vintanti di cultive in un invernamentu hè un prucessu assai dilicatu. Assicuratevi di spicificalli l'invernamentu in spaziu duranti u pezzu di maturazione di baga. Hè ancu necessariu di persequitassi i rimuli è tufate e foglie chì fugghjenu i manchi. Per u cultivo di e raghji in questu modu, i serate di u policarbonatru viaghjerà perfetta à a casetta. Sì avutu cun una malatìa di mildiu, l'uttene hè bisognu à spruzzione cun 1% di Bordeaux fluidu. Quandu u oidium accede, a linzola polinizeghja u ghjovanu ghjovanu. Dopu a colti, i raghji duveranu esse alimentati fertilizzanti.

Uva uva: cultivazioni

Hè vale à pena per stà sopra à stu tipu di uva. Liana fermamente tolerate i ghjàllichi, senza pretensione. Per u cultivo, sò chjucchi sòlitu è ​​lucali sò adattati. Cumu sviluppu crescenu, l'ominu è l'addevi urgànichi sò alimentati. A pianta prefere rivers moderate. Hè assai faciule di ripruduzzione. Hè abbastanza à taglià u latra è i mette à l'acqua. In pare parechji simuli, ci sò stati razzii è e piantini pà pruduzzione. Preparamu picculi fossi per u disembartamentu, à a fine aghjustemu bè. I cose sò excellii in l'ombra è a luce. Quandu u crescente, ricordate chì a pianta hè abbastanza pesante, perchè chì u sustegnu per ellu bisognu di un putente.