L'esaltimentu di a Cruci di u Signore - i segni

U numaru di ghjorni ecclesiastici speciali hè impressiunanti, per quessa chì i sacerdoti só si pò ricurdà da tuttu. Per esempiu, per dilli chì per i vacanze di l'esaltimentu di a croce di u Signore, pochi pirsuni sò capaci di cumunicari cu signualità di i pusterità è di usi senza preparazione preliminara. Ma mentri questu ghjornu hè significativu significativu per i cristiani, è a so storia è ricca.

Chiddu è quandu si celebrenu?

Prima di parlà di e credenze è i signori à u ghjornu di l'esaltimentu di a Cruci di u Signore, vale degnu di capisce chì tipu di vacanze è questu hè impurtante per u mondu cristianu. L'avvenimentu si riferisce à i dòdeci, questu, unu di i più impurtanti. L'annunziate in Orthodoxy u 27 di seculu, u domu entre 11-17 settembre, a Chiesa apostolica Armenia , è in u catolicismu è parechji churches usanu u calendariu New Julian, a celebrazione si face u 14 di sittembri.

U vacanze hè prestu cuddaru à u ghjornu di u sughjettu di a croce, nantu à chì Ghjesù hè statu crucifissu. Sicondu i chjassi di a chjesa, sta succorsu in 326 in Ghjerusalemme, vicinu à a caverna di u Santa Sepulchere. Ci truvò trè cruciuti, per truvà l'aspiratu hè stata ottinutu cù l'aiutu di una donna malada chì fù guarita dopu tuccallu. Ci hè una versione chì u cruci hà rivettenu u mortu, chì era purtatu da.

L'Imperaturi Elena hà purtatu unità è parte di sta croce à Custantinopli, induve un grande templo era edificatu. Hè stata custruita circa 10 anni, a cunsacrazione hà fattu u 13 settembre u celebra l'Elevazione di a Crossa di u Signore hà decisatu u ghjornu dopu, chì currisponde à u novu stile u 27 di seculu. Inoltre, u ritornu di a cruci da Persia, unni era 14 anni, era puntualità à questa data. A croce hè statu purtatu à u tèmpiu in Ghjerusalemme da l'imperatore Erculu. Dunque, quì davanti à u servitore (in certi cresii in una sera), a croce hè trasferitu à u tronu, induve tutti i criri pudemu vede.

L'esaltimentu di a Cruci di u Signore - i segni è i costi

Siccomu a festa hè apprussimata correlati cù u principiu di u tardori astronòmicu, in u populu stu puntu hè stata cunsideratu un puntu di viaghju. A cugliera hè stata annantu, chì era marcatu da a rimoluggia di l'ultimu curaghju nantu à u campu, è in questu ghjornu, e donne ani pruvatu à cocilu u molti platti di col. L'animali dispostu per l'inviu, amparatu in i buchji, è u fieru di i boschi dispostu à dorme, perch'ellu andò à u boscu à l'esaltimentu era cunsideratu un prubleminèvule annu, era pussibule micca micca tornatu.

In quellu ghjornu, l'ultima reunione hè stata aduprata in u spiritu malignu, durante u quali dicenu l'adiu davanti di l'hibernazione. A persone chì ci hà interferitu cù questu viaghjite bisognu di u boscu cù danni o una maladizzione, o ancu micca in tutte di u boscu, camminendu à i camini circheghjani chì u goblin tosses. È chì i spiriti malevolti ùn puderanu fessi assai danni à l'ultimi ghjorni, sò stati spargugliati: in a tradizione pagana, cù u soru, canzone è dances, in a cristiana - a processione vicinu à u paese. U spiritu bè chì aiutavanu a l'attività di a casa, in questu ghjornu ùn solu ùn hà micca interferiscenu, anu ancu esse disposti una festa: si abbandunonu trè cù e tovaglioli brodati. Certi barbari raggruppani dumandonu i brownies per aiutà à truvà un pappagallo, ma questu hè solu dopu tutti i signalazioni necessarii di rispettu.

Parechji signaghji sò assuciati cù l'observanza di u postu di l'Esaltimentu, per esempiu, sete adireti à questu, pudete ridivà i sete pecchji, o meritanu a vostra furtuna in affari per l'annu dopu. In quantu in qualsiasi altre vacanze a grande iglesia, hè impositu fà caghjà impurtanti, altri chì tuttu sera male.

Ma a maiò parte di tutti quelli esercireveranu cun e cundizioni naturali, chì a tradizione cristiana hè stata capita nantu à i costi digià prisenti. Allora, in questu ghjornu avete bisognu di guardà e porte chjusu, perchè e serpi accuminzanu a circà un locu convenientu per invierte è pò fatta in casa. L'antenati crèdenu chì a serpente per l'esaltimentu sarà senza una casa. In seguitu, i scientifichi danu una spiegazione: dopu à un muccuni, a serpente u tempu di ricuperà, è in u vaghjimu questa casualità ùn pò micca esse introduttu, per via di u friddu è di l'inibitizzioni prima di l'anabiosi, u reptile ùn avè micca u tempu d'alcuni u fustu è friddà. U vaghjuru troppu in prumessa per truvà un locu più bè, perchè u 27 di settembre, l'ultime picchusi migratori sò mandati à u locu d'invernu.

E questu ghjornu hè cunsideratu cum'è a fine di l'estiu indiano, cusì curri à pruteghja per passà l'ultimi ghjorni in ghjornu in u frescu.