I 13 actressi più brillanti di Hollywood nantu à e pagine di gloss

Annualmente, a ricerca Vanity Fair preparava un prugettu cù un grandore nome "Portfolio d'Hollywood", è dopu pubbliceghja i risultati.

The Dozen Divil

Quist'annu, un riguardu ghjudicatu cuncordatu annantu à a tappa di u novu novu appareva: Jennifer Lawrence, Viola Davis, Charlotte Rampling, Gugu Mbaat Row, Lupita Niongo, Helen Mirren, Sirsha Ronan, Jane Fonda, Bree Larson, Keith Blanchett, Rachel Weiss, Alicia Vikander, Diane Keaton.

Cio nettu chì u gruppu ritrattu di celebriti hà pigliatu trè turni di a publicazione.

Leghje ancu

A riunione di e generazione

L'attrìglia sceltu per u ritrattu di ritrattu sò assai diffirenti: sò distinti in età, naziunalità, culore, ma u fotografu Annie Leibovitz, chì hè diventatu una legenda durante a so vita, resuverà à revelà e so personalità, esprimianu l'emozioni.

Jane Fonda, di 78 anni di età, è Helen Mirren, di 70 anni, amaze cù a bellezza è a saviezza chì vene in una donna chì avia vintu anni.

Bree Larson, Alicia Wickander, Jennifer Lawrence rapprisentanu una nova generazione di attrici populari. A strada, l'ultimu tutta di vede in vestiti da Dior. Immediatamente stella di "Ghjudicate di ghjocu", vistutu di un quatcherete fugliale nìvuru, astridda cù a prufundità di l'ochji.

Lupita Nyongo, luntanu di i standards di bellezza, ma in u mondu Leibovitz, pare com'è un icone di stile.

Hè megliu per vede una volta ...