Staphylococcus in trapi

Per un bellu pezzu, a reputazione di una bacteria periculosa, chì face assai malatie infizziosi, hè stata riferita per staphylococcus . Sì, veramente, stu bacteriu hè patogenuu, ma hè micca sempre a causa di a malatia. Staphylococcus hè presente questu in tuttu u locu: nantu à u mobili, ghjucate, alimentariu, a pelle è ancu in u latte materno. Ma micca tutte e persone chì sò trasportatori di sta bacteriu sò malati, cumencia di multiplicà solu cù una immunità ridutta. Per quessa, a più periculosa hè Staphylococcus aureus in i zitelli, perchè pò ancu causà infezzjoni di sangue è di sepsis. Statistiche dimustrà chì in i sughjetti di maternità circa el 90% di i zitelli sò eranu infatti nantu à u quintu ghjornu, ma i sintomi di a malatia ùn si sanu micca manifestatu in tuttu.

Staphylococcus aureus

Stu bacteriu appartene à u gruppu di stafiloccucu, u restu chì sò micca innumnesi à l'umani. Sò chjamati cusì, perchè anu una forma esfèrica è sò recullati in raciuni. Un staphylococcus golden hè giallu. Sti bisturi sò assai cumuni in a natura, ma vive in principalmente di a pelle è di mucosa. A infizzioni spessu succede in i sughjetti, i sughjetti di maternità è altre locu di congestion massu. U baculu hè transmittatu da u cuntattu, bacio, per l'uggetti di usu cumuni è ancu da u latte maternelle. Ma solu quellu zitellu chì hà imbilitatu l'immunità hà da malà.

Chì i zitelli sò più propensi a infestazione?

A maiori spessu si staphylococcus:

L'effettu di Staphylococcus aureus nantu à u corpu

Stu bacteriu hà sviluppatu mekkanismu speziale di penetrazione in a cellula è a prutezzione di i bacteriofaghi. Hè produci enzimi chì dissolenu tessuti, perchè u staphylococcus si move in a cellula è a distruggi. Inoltre, libera una sustanza chì favurisce a cugliera di u sangue. Allora inserisci in u tromba è si sarà inaccessibili per i celluli immune. Cusì, stafiloccucu pò esse sparse rapidamente in tuttu u corpu, causannu avvilanamentu sanguinicu è shock toxic. Questu hè assai periculosu, per quessa, ogni mamma hà bisognu di capiscinu à u tempu chì a devenza di a salute di u so zitellu sviluppassi sottu a influenza di sta bacteria.

Sintomi di infezzione cù Staphylococcus aureus in i zitelli

Cume di determinà chì questu hè staphylococcus aureus?

Hè impussibile di fà questu nantu à u vostru propiu, avete bisognu à piglià e teste. Ma ancu a prisenza di staphylococcus in i farines di u zitellu ùn volenu micca chì ellu hè a causa di a diarrea o rash. Forsi un zitellu hà avutu l'avvilanatu alimentariu, una insufficiency allergy o lactose. Ma s'ellu ci hè micca altri pruvucanti di a maladie, perchè urientemente per inizià u trattamentu di staphylococcus in u zitellu. Pudete esse prescrittu solu per un medico, cunziddiu l'età di u zitellu è u statu di salute. Ma a me mamma hà bisognu di sapè cumu hè di travaglià in a bacteria per prevene a malatia in u futuru.

Cume trattà staphylococcus un lete?

Se u bacteriu hè prisente nantu à a pelle è di a mucosa di un ziteddu, u megliu chì l'influene hè verde o di chlorophyllite. Se un staphylococcus hè detecatu in u intestinu, u zitellu deve esse datu bacteriophages è immunità à questu. Antibiotici in questu casu serà inutile, postu chì staphylococcus hà amatu per adattà. Un altru fattore impurtante hè l'ambrata. Ùn avete bisognu à fà affaccià, ancu se staphylococcus entre u corpu di u babbu cù u pettu di a mamma.

A prevenzioni di infezzione

Ma u trattamentu megliu hè sempre prevenzione. Sò devi esse cunsideratu chì u bacteriu hè assai cumunu nantu à a terra, ogni terza persone hè u so trasportu. Staphylococcus hè assai stabilitu è ​​ùn ha micca teme à vapeur, alcool, perossu di l'idrogenu è u salottu. Per impedisce a bacteria di cresce à u corpu di u babbu, deve guardate à guardà a cura di iegge, ùn tocchi u zitellu cù mani brutta, fassi tutti i platti è lavare benessiri. E, in più, rinfurzà l'immunità di u zitellu, è u migliore solu per questu hè u latte maternelle.