Summer tunics

In l'ultimi anni, i tunizzi sò diventati cumu pupulare chì sò in u vestitori di guasi ogni donna. In questu ùn ci hè nunda nimu, perchè micca altru articulu di u vestitu di a donna ùn ponu micca sottiliali sottolineu a dignità di a figura, è, se ne necessariu, oculta e so difetti. Qualchi picca sapi ca a storia di i tunizzii ricodda à i tempi antichi. Per esempiu, in Roma, i tunizzii chjamati un pezzu di tùnica imbruttatu in u corpu, chì era più piaciutu cù un saccu cun cutouts per mani è capu. U utilizatu un pruduttu solu com'è calzature è nantu à elli si mette nantu à i chjavi. Duranti l'epica tempesta, i Rumani anu purtatu un ghjudicore più largu è senza senza tunicu, adurnatu cù un cinturinu sottu u pettu.

Cusemu scambià u stile di stia di veranu

I tunizzi muderni sò cusì diverse ch'elli pruvari qualchi moda. Puderanu diventari scrive, longu di manichi, diffezzii diffirenti, ma senza cambiate sò stesi liberi è longhi à i ghjinochje.

Per creà tunizii, parechji materiali sò usati, ma a più popular hè chiffon. È ùn hè micca surprisante, perchè a chiffon hè un tela trasluzente, assai ligna è micca calda, chì hè ideali per u clima. A maiò parte di e femine puderete elicà una tunica estiva per ghiaccietine chiffon, perchè a chiffon ùn crisce è istante instantamente. Disegnaturi in 2013 hè struitu assai creativa per creà belle tuniche di stjorkita, affundendu cusì l'eleganza di e linii di u corpu femminile è a magnificenza di a brisa di mare.

Ci hè parechji mudelli chì sò più populari di e donne:

  1. Ammezza, ghjustu chiffon di ghjuvellu cù e manichi di caminari è ochji aperti, forsi, sò i più erotic.
  2. E tunicini uniformi, a più frequenza sò fatta di sita è satin. Grazie à sti materiali, i tunizius monofonii cosechjà dinò u corpu è vede assai tentatore.
  3. I tunizzi di luci in ethno-style: orientali, slavi è grecu. I prudutti di i prudutti sò riflessa l'etnosi cuncettanti, mentre chì a donna hè ancu più misteriosa è rintretabile.

Famous designers Domenico Dolce è Stefano Gabbana hanu accentatu i mutivi floristichi è animati. In a so nova cullizzioni u Couture utilizzà i tunizzi cù scrive di i formi geomettichi, è dinò stampatu di l'onda marittima, chì hè assai pertinente per a sesta.

Mi piace à pagà una cura particulari à a tunica di ghisa per i belli bellezza. Questa stagione, a tendenza era un vestitu d'istati, a tunicera, chì ammuglia perfetta un lira extra per un cintura finita sottu u pettu. In u ventu, u teatru hè aggressivu à u corpu è dà paradisu piacè à u so patrone. Questu hè una scelta bona per un ghjornu.

I so designatori facenu dinò a salute per ghjornu. Un mudellu populari di l'estiu di 2013 sarà una tunica culurita, chì impressiona cù a so facilità. Questi mudili prununtanu veru piacè à i patroni di grandi grandussione.

Unni pozzu attruzzà una vestita d'istati?

A tunica hè unica chì hè adattatu per quasi ogni avvenimentu. Sicondu a situazione, una bella tunica di u veru aiuta à aiuta di creà un'identificazioni diffirenti per a donna. Cunsiderate i più principali:

  1. A la spiaggia. Unghie traslochi traszutti-tunizzii sò perfettamentu in l'ambienti di vacanze, dannu à u so propriu un sensu di frontiereità illimitata. Ogni vestiti manichi di tunici è curtu, sò in lignu bè cù un visture di bellezza.
  2. In l 'Uffiziu. In i caluri ghjorni di l'estiu, e donne anu vulsutu stà belli belle in casa è in u travagliu. Una maravillosa solu solu pò esse una tunica culurita. Hè ricumandemu d'elegà sfumaturi silenziu (beige, rosa biancu, marrone scuru). Sò assai elegante è elegante.
  3. In una data. Per una scelta romantica, un vestitu tutale di tunica fatta di lino naturali è perfettu. In questu ùn sarà calore, ma grazia à un largu cuttu si senterete propiu indipendenti è liberu.