20 cartelli pubblici più scandalous

In ocasions, a prublemi di publicità per a prumove a marca assai più efficevule da ancu i prughjetti più creati cù un budgetu illimitatu.

Hè per quessa chì parechji vulianu andà appena da u marcu stabilitu, cosciarà i nervi di u publicu, pruvucanu u scuccionu è esciute i segreto ...

Sapete chì hà sappiutu di fà megliu?

Colori americani di Benetton

L'imaghjini di u cimiteru cù i fossa di i soldati cummati in a Siconda Guerra Munniali, sicondu i venditori di i Colori Uniti di Benetton, ci vole à ricurdà chì ci sò tutti uguale. L'annunciou fù publicatu in u 1991 durante a guerra in u Golfu Persicu.

Eppuru, à l'occasioni di i ghjovi Olimpichi di u Sveci in Sydney in u 2000, Benetton Group decidiu chì ùn puderebbe timminate micca un logu più originale!

U Cumitatu Britannicu di i Normi ​​di Publicità hà cunsideratu chì una campa di publicità di frigia cù u slogan - "Ice cream - nostra religione" vippa in i sentimenti di i cunsumatori, è sopratuttu sò cattolici per a fede!

Ma l'uggetti riliggiusi ppruvati ùn ponu micca firmatu - in u 1992, i Colori Uniti di Benetton animatu i so clienti!

E pare micca un ghjocu periculusu nantu à e cuntraddizzioni hè divintata a marca preferida!

Sisley

Hè assai lògicu chì Sisley vi piglià u paese di u viottiru di u so fratellu anzianu - Gruppu Benetton è presenta a so visione di a marca in a forma di piccanti è ancu i sull'immere!

È cusì u modellu Josie Maran palesa in front of the lens of Terry Richardson per u novu poster Sisley in 2001!

Calvin Klein

Disa Alexander Wang facia tuttu pà fà a so cullezzione di denim per Calvin Klein diventa emm ....

Supremu

E quantu vi piace a pagina da u catalogu di e ghjuvelli è di cumpunimenti Supreme? A strada, prima di u lensu di u fotòstitu di cultu Terry Richardson hà mudificatu Vanessa Visley.

Diesel

Eppo, in u 2007, l'organisizzioni feminista fusiona in un impulse unicu per pallà a nova campaña di publicità Diesel! L'argumintazzioni principali contra di Diesel "Questa" hè un sexismu di tasteless è u chauvinisimu brazen.

Yves Saint Laurent

U Couturier Yves Saint Laurent hè un pruvucadoru veru è un novu innovadoru in ogni passu creativu - hà statu u primu à sparà mannechi neri nantu à u podju, è poi priestò naked per a publicità di u perfume "Pour Homme".

Ci hè una scandalu (grande è grande) a campaña di publicità è a fragranza di e donne di Yves Saint Laurent - "Opium" cù Sophie Dal nude nantu à u cartellu (1977) è u slogan "Per quelli chì depende di YSL". Ci hè chì in u mircatu americanu u prufume annunziunatu attivisti frettevendu, facenu ancu più divinità è i cumercii di u cumerciu è i guardini di u cunfini, ùn puderebbenu micca missu stu pruduttu per via di l'etiquetado dubbi ...

Ma più - ancu più interessante ... Dui dopu à 30 anni, Tom Ford, chì hà guidatu à a Casa Fashion YSL, decide di ripruduce u bravu passu di u genius Yves Saint Laurent è hà avutu u pale di publicità di l'aranciata "M7" cù u cammellu vicedariu naked in aikido Samuel de Cabber!

A strada, i più lucenti pubblicazioni decide di publicà solu a "luza" parte di l'impresa di pubblicazione, induve Samuel hè rappresentata ... solu à a cintura (è avemu da vede un tempu più).

Dapoi, Tom Ford hà "stymied" più di una volta ...

Solu visu à a so pruvucazione di un sapori di u nome!

Gucci

Dopu chì Tom Ford hà culligatu u cartulare icònicu Mario Testino per a campagna di publicità Gucci in u 2003, u so puntu "G" serà ricurdatu da un pezzu u tempu hè chjamatu u più insignificante, brutali è umilanti per i femmi!

Dolce & Gabbana

Hà soru, hè una foto di publicità, chì hè oghje chjosi di pubblicazioni brillanti, solu à parechji anni fà rigoramenti pruibita di pubblicazione in Spagna. Ci hè chì l'organisazione feminista naziunale senti chì u mudellu di Alessandro Ambrosio in a campa di publicità di a famiglia di lussu italiana Dolce & Gabbana hè stata attunita in un gruppu scena violenta!

American Apparel

E avete aduprate meditazioni brillanti è ghinocchia di a marca "Apparel Americana", sapendu chì a so campa di publicità hè rapprisintata di stu modu?

Miu Miu

Bonu, stu prugramma di publicità di a marca Miu Miu da u ritrattu Stephen Maizel ùn hè stata assuciata in argumenti è scandali per un bellu tempu! Incredibbilamenti, l'Agenzia di Studi di Publicità Ricunnisciutu a Miya di 22 anni chì hè stata in a foto cum'è "un zitellu vestitu cum'è un adultu in una pusizione invettendu di a invistitu" è u quadratu da un "crimen irresponsibili"!