Cumu sguassà a corona di celibatariu?

A corona di celibbu è un certu tipu di malidizioni, chì face a discordazione di a vita persunale di una persona. A data, ci sò parechji manere di cambià stu statu. Se a corona di celibbuu hè karmic, per quessa, una persona hè ricevutu in u nascita, ùn deve esse micca eliminata, postu chì questu hè parte di u destinu. Da a maladeczione induciata cù l'aiutu di a magia negra , hè bisognu di ridivà, perchè vi porta malu seriu. Ch'ella ùn sia una corona di celibatà o micca, puderete annunzià a filiera di u matrimoniu, se ne falta, allura u prublema. U fattu chì a malidizioni di una persona hè ancu eviduta da un sensu constante di solitude, diprissioni sivestra, etc.

Cumu sguassà a corona di celibatariu?

Hè megliu cercà aiutu da un psiquicista prufessiunale, ma ancu parechji rituli chì pudete cunducerete propriu. Eccu unu di elli: piglià una candela, parenu è dice:

"Renunce e mio azzjonijiet sbagliati, dispunibule di i mo pensi omossu è l'invigliera. U mo core stalla a pacenzia di quì in avanti è l'amore rattra. È cum'è l'amore hè sempri radiale, perchè u mio vincenu sigretu hè cumprinatu. Felicità, venite à a mo vita, lume cù a luce di u mutu. Chì a mo parolla sia cumpiitu!

Trascendu a candela, è quandu cumincia à u so fine, dicemu un ispìritu per sguassà u spoiling chjamatu a corona di celibbu:

"Venite, secarse, vai, cazzo, da a stessa bellezza. Purtene di u corpu un sughjettu scuru, vedà a solità, ma quantu pò stà. Cum'è una culomba in una culomba, ghjucalica, cumu ùn vole micca di firmà, perchè si puderebbe fastidiu, l'amore ùn hè mai firmatu in ogni locu - l'amore hè veru, l'amuri ci hè l'amore hè maravigghju, l'amore hè bella. Corona di celibatariu, ti traspurtà per sempre. Cusì sò!

Dopu hè cunsigliate per fà un ritu per attruvarà l'amuri in a vostra vita. Hè necessariu di cunducta nantu à a luna mensa, u megliu di tutti u sabatu. Andate à a rinuvamentu è tena una corona di fiori, dicendu dinò parolle:

"A Mother Destiny m'esturnò di me, aghjunghjeu un anellu d'impegni, è hà rinviguritu l'amore. Sì a mo forza hè grande è tutti i pallini guveru. Pighje a corona di celibbu, accumincia a natari à u fiumu. Questu in u focu, si affucò à l'acqua, è un grandore anu nascitu nantu à e cinti. A mo parolla hè forte!

Allora aghjunghjenu una guirlanda nantu à a testa, lasciate da un pocu di minuti, è scumpete è dicendu:

"Pudete l'universu salvame da questa corona!"

Cridendu a guirlanda nantu à sta parti, Aspettu e coglie e cinti, è poi poveru in ogni locu. Vaju a casa è ùn vede micca.

Cumu possu fà ricuà di a corona di celibbu?

Hè pussibule di manteneu stu rituali solu u 19 di jinnaru. Per fà questu, avete bisognu à raccordanu u bughju in 7 esate chjese. Prima di ghjornu 19, pour l'acqua dispostu nantu à a testa è dicenu:

"Chur u vostru sangue per voi, u sangue di u sangue di quarcunu. Servitore di Diu (nome), pulisce. Amen ".

Pigliate u crucifixu è, tinucciò vicinu à a to fàccia, cuntate a trama torna. Per sguassà a corona di celibbu, stà sicuru di donate soldi in a chiesa è mette una candela in gratitudi à i santi.