Pantaloni di stile di moda 2014

Ogni annu ci sò tutti i mudelli novi di i pantaloni, è l'oghje a scelta hè cusì grande chì fate ancu u fashionista più ingeratu perdendu. Certi stili sò fora di moda, l'altri anu avè ottinutu populari, è quarchi in una tale varietà hè assai difficiule di stà in a tendenza. Per quelli dritti chì volenu seguito cù i tendenzi di a moda, prupone à sapè chì questi d'uttanu sanu in 2013.

Pussilaghji di stivali di donna è a moda 2014

I amate di i modi di stili d'attivu sempre cunsulazione è comodità sopratuttu di tuttu. E a moda di u 2014 sarà a so piacimentu, perchè u principale pusatu di a nova stagione hè longu calone di u stili, fatti in un stil sportiu. Anu un cortazione libera, è parechji mudelli s'assumiglia un stile retro. A funzione distinta principali hè a prisenza di strixxi vertichi in i bandieri. Ancu à a cima di pupulazione è scumesse, stata da satina, gasa o sita naturali. Hè assai populari è l' stampa fiurali è a cellula multi-culore.

E stili accolti in u 2014 cun una corruzzione metalliche o corti verticale sfarenti saranu un incantu pruttu per eddi chicchi. Sò beni cuddati cù bragutini traslucenti è bè chjusi.

Dudochki, skinnie è nuciuni di un annu ùn vole micca di lascià i podju di moda. In ogni modu, siccomu hè una stagione calenta, sceglie mudelli solu di e ligne o di materi fini. L'aghjunghjenu i stili cambiati pò esse stile è cuddinu cù i tacchi altivi.

Pantaloni d'istate di tutte l'oghje in 2014 in vogue. Grazie à elle, pudete facilmente sottuviani a vostra feminità è creanu una stile chicosa. A cura particulare deve esse pagata à "banane" populari in i 80. Sò pertinenti per l'attività di l'uffiziu è a sera. A maiò parte di tutti, sò adattati per i zitelli chì vulete enfatizà a so spuntaneità.

Summer trousers-bloomers è hybrids, prisentatu in i cullezzioni d'estiu di u 2014, seranu una opzione ideali per i femini cù una figura non standard. Inoltre, u mudellu sceltu, ùn importa ciò ch'ella hè de moda, pudaria esse ecultaghji i difetti, è ùn ne sceta. Puderanu cumprà issi prudutti sò megliu cù sandali o sandali in u grecu.