I tendenti di moda in autunno-inverno 2016-2017

U travagliu nantu à i modi in u moddu ghjennaghju di u vaghjimu 2016-2017 in a ropa per i femine è e donne, i diseggiani cresciaru un gran numaru d'armate unicu, cù chì e donne di a moda pò esse trasfurmate in un tempu tristu è tristu. Quist'annu, i cusuttini dimustrò assai assai novità, cinsu in a gràzia è a feminità.

Trendy tendenzi d'autunno-inverno 2016-2017 è faldes

Un rolu specialu in a nova stagione passò à pildi di coghju. Untuduzzu cutu, perforazione, detalls exquisite, una cumminazione di textures differenti - tuttu questu hà cuntribuitu à u fattu chì una donna di cusì ropa ùn sanu micca vernacula è vulgari, ma per contru - refined e attraenti. Una impresa di a cummerciale pò esse creata ancu cù una faldda di coattura di patata, basta chì tutti l'elementi di u putu sò restituita.

Light lace faldes si sbattianu cù a so interpretazione nova - lush, narrow, with fur trim in culori classici è succulenti. Tuttu chistu hè presentu in l'ultimi collezzione di famiglii famosi.

A moda, plisse , stampi etnicichi è geomtrici, un cutu deep, applique, multilettu è asimetriu tornonu. A moda permette di scelta una fiore per ogni tipu di figura.

I tendini di a moda l'oghjone di l'invierno 2016 2017 è vistimenti

Per sentu veramente sensu è à u listessu tempu attraente, sceglite u vostru vestitu fattu. I mudelli tendenu sò mudelli in u quali ùn hè micca un hardware intrusiviu. L'enfasi primurale hè nantu à u culore è u grande vinkolinu. Una silicuta ferma hè u modellu più chè stu annu.

E vistiti in u stilu di cummerciale in a maiò parte di i casi sò rapprisentati in i culori classici. Minimalismu hè aggruppatu per una mancanza d'elementi decorattivi, viscuvili è fasteners visibilii. Tùnzii Roughed cù un cuddaru curatu distingue a fragilità è l'eleganza di a donna.

A simplicità è a resturazione sò vistu in mudelli di vestiti di jeans. Ma questu ùn hè micca un impatrunitu, à u cuntrariu, stu disignu dà a libertà à sceglie i scarpe è l'accessori. Cù l'aiutu di ogni ghjornu, pudete creà una nova imaginazione, sottuponiscenu a vostra persunità.

Per vestiti eleganti di ognunu è sporti sò carattarizati da cut free, colori saturati, stampi geomtrici è astratti, inscriczioni grandi. Sicondu u stilu è l'occasioni, ponu esse disprezzati cù l'alta furtuna, u pedicultori boots o stivelli cun u garbatu stàculu.

Calzature di moda è e tendenu autumn-winter 2016-2017

I mudelli prisentate nantu à i catwalks sò assai diversi è di volte ancu fantastichi chì hè simplificatu di definisce quale stile in una tendenza hè.

Eghjone di decorazione in u tempu di vaghjimu è invernu pò esse brusgiate ancu e femine più sofisticatu di a moda. Fur trimming, volgelli, labbra, assai straps, appliques fisiciali, stampi aggettivu, - ùn hè micca tutta a lista completa di idee urigginali prisentati à i manifesti.

I mudelli classici cù un puntu spuntanu sò i più populari. Sò à pocu veloce è nantu à un tufu elegante. Tutte l'opzioni sò bè ​​riservati, anchi si ci hè una dicurazione.

Per più comodità per u tempu di vaghjimu, puderete sceglie un par interessante nantu à una plataforma o una falce. Alcune mudelli sò stati belli è saranu micca e femine stravaganti. L'altezza di a piaghja qualchì volta alcuni 20 cm.

I curati anu acquistatu un novu "sonu". Ùn sò micca esse assuciati cù vulgarità. Oghje scarpi altri facianu suede o pezzi di serpì sò purtati in l'Uffiziu. I culori discretti, l'altura di u sole è a combinazione diretta cù u restu di l'elementi di vestibule seranu un gruppu eleganti.