Prudutti - uuloni 2015-2016

L'estiu qualchì tempu passava rapidamente, è era quandu tempu per piglià i cura di i cose adatti di u vestimenta d'inguernu-inverndu. A tendenza più impurtante in sta stagione serà fur. In moda outerwear autumn-winter 2015-2016 disinfettori offerta una larga selezzione di capelli di pelle, sia di pezza naturali è artificiale. Scoli e caprini cù u decoru di fur, ùn anu micca passatu in un passatu in u novu tempi.

Autunno Coats

L'outerwear di moda di u falatu d'u 2015 seranu diverse luminosità di i culori è di texturizzioni in u normale. In regula, i mudelli invernu-invernu di e l'outeraghji viaghjanu più liberu, ma micca sta staciuni. Un capeddu curtu di cut straight, capelli longi, tessili brillanti è stampi geomtrici vi cridite l'attenzione in ogni locu. Drap, cashmere, lana, tweed, suede - sti telessi eleganti sò sempri pupulari in u caderu.

Fur coat, cappelli è fur trim

Una varietà di prudutti di fur furmintà a principal tendenza di a moda outerweari di l'invernu per a donna in a stagione 2015-2016. Capelli chicchi di pelle di polar, lynx, chinchilla foru presentati da i diseggituri americani Dennis Basso è Michael Kors. Fashion House Christian Dior sottu u guidatu di Raf Simons offra micca solu una cullizzioni di capelli di pelle, ma ancu vistimenti di pilia. Karakulcha in a nova stagione ùn rinuncia micca i so pusizioni. U materiale suave, dispunibule serà piacevule in i strati di a cità. Capelli di pelusa mai surtanu da moda, in particulari in i cundizioni di u nostru clima.

Fur ùn hè micca solu un articulu di lussu, ma ancu una necessità. Capelli femminili sò campane, papakhas è scarpi di l'omu. U papagaddu ​​sò particularmente popularii cù i disegnaturi francesi, l'inspiranu à idee uriginale. U so capeddu inverno cun u collu torna torna à a moda. A tendenza di l'outerweari di vaghjimu è inverndu 2015-2016 hè a feminità. Fur stoles è agagni seranu una crescente per a luz.

I mudelli più modi

L'ughjettu modellu successu di l'armata mudernu mudernu di u ventu d'otoño-invernu 2015-2016 ripetite e curve di u corpo femminile, sgradendu i charms è oculte e difetti. In ogni nova cullizzioni in i catwalks ponu pudè alcuni cunnessione maestra aristocratica maxi di Valentino, Zuhair Murad, Versace, è ghjucarii mudelli corto clàssici Saint Lauren, Zadig & Voltaire. Inoltre, ci sò e capelli cù un fragnu o bascu chì, grazia à l'elementi tali, ùn sò micca cusì borsi.

In a varietà di i vistimenti di moda di l'ochju 2015, pudete truvà definitivamente u vostru stile è stile, chì salderanu i vostri bisogni di e capriccii di a moda.