Marmo stuccu venecianu

Ancu in u Rinascenti, maestri italiani in a dicurazioni di i muri di palazzi majestuoschi è castelli usavanu a tecnica di marmu. Per questu questu, hè stata utilizata a ghjustu a ghjustu venevillita par a marbre.

È per oghje, questu materiale d'ultimu materiale hè assai populari. Marmura hè sempri cunzidiratu una pedagina nòbbili è caru, u ghasteru decorativu sottu marmaru hè una scelta bona per l'appartamenti di l'oghji, induve una petra propriu serà un prugettu impurtante è caru. In questu articulu che vede à sapete quale pruprietà u "Venezianu" hà è cumu si meritava l'amuri di i maestri.

Guager decorative per marmurale

I muri di marbre facenu noble è sofisticatu qualche interni, di u classicu à u mudernu. L'imitazioni di pedi cum'è opale, onicci, marmurale classico è e so varietà esezzioni raru, permette di creà una atmosfera di antichità in a stanza. Ci sò parechji tippi di ghiacciutu veneciutu sottu u marmu, diffirenti di l'altri culori è di i patti. Pò esse bianca, rosa, agate, pietra grisa. Un perfinu speciale à i mura hè attribuitu à u marmurinu di culore rosu cù una vina biancu, impregnazioni metallichi, platinu è effettu d'oru, opa di oltra o brillanu.

I lustresi di "antichi" sò carattarizati da a trasparenza è di prufundità, questu effetti hè assicutatu grazia à chippings di marmaru è di acrilica o calcariu, chì hè parti di ugettu marmo di decoru. Per glossing after finishing the walls or ceiling, a superficie hè struitu cù naturali o sintetici, matte o brillanti, colore o trasparente, cera, chì deve esse u mastru a teni certu cumpetu. A listessa tècnica permette di dà l'effettu altru "tension", chì vi permette di guardà l'altura di l'abitazione.