Mudelli Mehendi

In u nostru tempu, hè prestu diventatu per succorsu à e tendenze di a moda è di i tradizioni di l'altri nazioni. Hà assai assai avè fattu un grande interesse mehendi è cù l'estasi fettunu u so corpu cù diversi scrive di henna . Una ragazza cù un mudellu di mehendi in a manu pò esse vistu spessu micca solu in l'India, ma ancu in Europa, Stati Uniti è Russia. E cammendu nantu à e spiagge, vi vede i patti di mehendi nantu à a perna, in u so stomacu.

Mendy - hè questu henna chì hè chjamatu in India. In a so patria, mehendi hè sempre appiicata lentamente, perchè l'henna hà un effettu benèficu à u corpu umanu, cuntribuiscenu à a guariscenza di malati è u crescita spirituale. L'India hè un paese chì attachesu grande impurtanza à i simboli, è mehendi ùn hè esvisione è definite parolle a lingua di i simboli.

Quandu si appricà i modelli à u vostru corpu, sapi ciò chì significavanu? Apre junni nantu à u misteru di sti patroni belle è u spiritu spiritu chì si purtate.

Mehendi - u significatu di mudelli

In India, mehendi hè cunsideratu un artu cumplessu, ma ancu parechje mudelli simpatici. Per esempiu: linea è angolo - riflettinu a dualità di a vita. Un triangulu cun un vortu o un vèrtex di scorri - da cumu per appliunzà un triangulu, depende di ciò chì simbulizeghja: famiglia, valuri spirituali o religiosi.

A figura di u lotus ha parechji significati: l'arbre di vita, a gherezza di a terra è, curiosamente, l'orgue sessuale di una donna. Un simbulu di devozione hè a vigna. A gioia è a felicità simbulizanu e fiori è frutti. A sola frutta hè l'essenza di a immortalita, è i fiori sò una nova vita.

U simbulu di spiranza è divinità hè a stella. A faucia di a luna denota un natuvaru, chì aspetta à cresce rapidamente. Ciò chì si sviluppa, genera è produci, hè denotata da un cìrculu cù a lingua di a flame. U sole hè l'entrata a l'immortalità o a porta di l'universu. E i rai di u sole posanu a pace à a nostra vita.

Cusì, prima di spiegà u vostru corpu cù dipinti, pruvate prima per sapè cumu pò simbolizzà, perchè ùn hai micca cusì rintra.