U Diu di u Ra

In i tempi antichi i ghjovani ùn puderanu spiegà parechje fenomenu, per esempiu, perchè chiuvi o perchè u sole si sviluppau è ghjende di ghjornu. Cusì, anu inventatu diversi deities rispunsevuli di elementi diffirenti, fenomeni naturali, etc. U Diu di Diu era cunsideratu u supremu regulu chì hà criatu a vita in terra. E representazioni religiosi di l'Eggittu anu una cunnessione diretta cù e versioni in Roma è grecu, perchè i divinsi di e diverse culturi sò spessu paragunati è paragunate cù l'altri.

U Diu di u Ra Sun in Egittu

Ci sò parechje leggi diversi chì discriva diversità di a divinità è a so urighjina. Per esempiu, ci hè una parolla chì Ra criò tutti i dii, altri si assicura chì era u figliolu di u celu è a terra. I soi imagine diferenziate, cusì, in a tarda, era rapprisintatu da un omu cù un discu in soldu nantu à a testa. A menudo scrissi cu la capu di un falcuni, chì era cunsideratu u so ucco sacru. Ci hè ancu una evidenza chì Ra era in forma d'un lione o chacal. À a notte, u diu di u sole era retratatu cum'è un omu cù una capanna di muttonna. À un certu tempu Ra hè paragunatu cù un foenix - un pappu chì si credeva in a sera, è in a matina era rinatu.

In l'Egittu anticu, u Diu Diu Ra ùn praticava micca in a vita di u populu ordinu, principalment a so attività era diretta versu altri dii. Una di e so manifestazioni più significanti à e persone si passunu à a vie età, quandu i mortali si firmonu in rispettu è adurendu. Allora Ra fècenu mandà a dettu Sekhmet à a terra, chì hà disturbatu u rutti. L'attività principale di u diu di Diu era chì ellu hà iniziatu u muvimentu di l'est à l'ovestu longu u fiumu celu Nilu in u so barca, chjamatu Mantjet. A fine di u viaghju, u diu di u diu egizianu Ra fù traspurtatu à un altru navi chì trasladanu tra u regnu sottudu, induve una battaglia cù entezze scuru aspettava. Dopu a vittoria, u Diu di solitu passau à u celu, è tuttu s'hè ripetitatu di novu. L'Eggiani indirizzate Ghjuvan Battista ogni notte cù gratitude per l'arrivu di un novu ghjornu.

U Diu di Diu in l'Slavi

L'Antichi Slaves pensavanu chì Ra era un discendenti di u Criaturi di l'Universu. E criu ch'è era quellu chì hà rignatu u carru, chì ogni ghjornu tira i so u sole da u celu. Hà avutu parechji esposi chì dani nascita a so fabulosa. Allora, sicondu u leggendimu, Ra hè u babbu di Veles, Horsa, etc. In età vechja Ra li dumandò à u Celestial Cowl Zemun a suscitarla nantu à i corne è quì hà purtatu à u fattu chì era di u fiumu Ra, chì in u mumentu hè chjamatu Volga. Dopu à questu quì, i funzioni di u so figliolu cumincià à cumpiimentu da u figliolu di Hors.

I simbuli di u Diu di Diu

In l'imaghjini in e mani di Diu, ci era una croce cù un cittùculu invece di una vaghjile, chjamatu Ankh. In a traduzzione, sta parolla significa "vita". Stu simbulu era cunsideratu u rinnovatu eternu di Ra. L'impurtanza di l'Ankh hè sempre a causari tanti contruversi trà i scientifichi. Per esempiu, l'alchimisti medievali anu cunzidiratu la personificazione di l'immortalità. In questu simbulu, u dui objeti impurtanti: una vita crucifissiva chì significheghja, è un círculo indicare a eternità. L'imaghjina d'Ankh s'hè usatu per fà varius amuletini, chì, secondu l'Egiziani, avianu a capacità di prolongà a vita. Hà cunsideratu ancu questu simbulu per esse a chjave chì apreia e porte di morte. In vista di questu quì, u populu mortu fù intarratu cù stu simbulu per ch'ellu vinia à u locu.

Un altru simbulu misticu assuciatu cù u Diu Ra hè u so ochji. Iddi eranu deposti nantu à ogettivi, edifici, tombi, ecc. L'odiu diritta hè statu rapprisintata cum'è una sera Urey è l'Egiziani credevanu chì hà u pudere di distruisce ogni l'armata inimila. Un altru ochju era dotatu da e putenzi curativi. A lot of myths are associated with the eyes of the sun god.