Skirts - Fall 2015

Cù u veranu di dicenu l'adiu hè sempre tempiu, ma hè quì tempu di cumprà e cose per u vestimenta d'uttellu. Unu di sti cosi deve esse una falda.

Fall Fashion 2015 per fiancoli

Per affruntà u bellu ghjornu di u vistimentu novu cù pocu pezzu è pianu pianu pianu di i ghjorni assuluti è sumenati, avete bisognu di sapè chì faldone seranu in moda in u falatu di u 2015.

Fù i favori sò tali mudelli:

  1. In una fioritura cù un ferru, andarè in u moddu originale. Oghje, u fieru hè appruvatu nantu à a falda di quasi ogni stile è stile.
  2. Faldes cù tutti tipi di pleitini, frontiere, faciale feminile è romantichi. Una ricunniscenza interessante di sti dicurazioni hè chì ponu esse situatu à sfarenti angles è in diverse, à volta e direzzione più inzergata.
  3. Unusually sensual appeared before us skirts of autumn 2015-2016 with high cuts. Sò cunsigliati per esse disprezzati cù brusgi trasluce è cunnetti di caccia - in questa combinazione, anu ancu più cusì l'imaginazione maschili.
  4. E li tulipani moda in u falatu di u 2015 anu micca rinunziatu i so pusizioni. Cumu ancu bè nantu à a figura femina pari com'è una tulipani falda corto, è un mudellu allargu cù una stampa.
  5. Faldes di u ochju di u 2015 oghje a tendenza primavera è estiu è pigliati prestu da una cintura disprezzata. In questa fascia, a siluita hè più aggrancata è elegante.
  6. I amatorii di u prugramma standardutu cum'è e faldes di un corpu cumplessu, chì usa l'asimmetuli, multi-stante, chì imbulighjenu diverse textures.
  7. In a moda questa odeada, ci anu una mini faldescita, chì i cuncezzione di ricunniretze ci vòglienu cù calzini calzini è sweaters, maxi-faldi, assuciatu bè cù camisole, capelli.

Autunno faldes 2015 - funzioni

Cosa moda di faldi in u falatu di u 2015, hè faciule simplificatu - bè, a so scelta hè bella. Ma micca solu l'stile determina a popularità di questa o questa fala, assai hè decisu per u tela, stampata, finita. A moda di u vaghjimu chì devendrà u fogliu facianu di tessili naturali cale - lana, tweed, velvet, cashmere, merino. Ma, anch'ella sta tendenza unanima, a pelle reste fora di a cuncurrenza.

I corsi di u vaghjimu è invernu di a stagione 2015-2016 sò bordu di a Borgogna, d'oru, di culore, d'aranciu, di turchese, d'oliu rosu, violeta. Unu di tante sfarenti nobili possu a vostra nova fala. Trà i stampi sò scontri predatori e geomitria.