Chicken marinatu in kefir

Chicken marinatu in kefir, sia ghjuntu in particulari pani e suculent è pò vede per voi stessu, utilizendu i ricetti offerte sottu.

Chicken marinatu in kefir è furnite cù patate in u fornu - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Prima, parlate di cumu per scherzi u pollulu in u kefiru. Per questa muscia, per e orsi o s'ellu vulete, l'altri parte di l'uccolu sò lavati è secchi. U kefir hè sbuchjude cù i chape di pelle di l'agliu (dui denti), terra cun una mezana di pepite, aromatic Italiane è sal. Scalfamu a carne di pollo in a mistu di u kefir chì hè successu è aghjustate bisognu, untochissimu. Partiggisci l'uccelli à marinaru durante parechji minuti in a fria.

Duranti stu tempu, avemu appruntate leghji pròpiu. Miu, avemu i ciuciuti i tuberi di patata è tagliate in fette. Avemu ancu pulisce i lampadiei è l'arrabbiati o semirissimi, è avemu cacciate u lattina di l'alchimia restante da a curnale è l'abbanduneghja sanu sanu. Tagliate in quarti o reta di i prugne bianchi.

Dopu chì a carne hè sbagliata, è i ligumi hanu preparatu, avemu digià turnà à coccia più. In u fondu di a forma oliu per fugliate piglia e patati, cipudioni è craimi d'alli è aghjunghje velli cun una mistura di aranciarmenti arghjenti taliani, oliu vegetale è u sali. Pudete ancu aghjunghje un qualchì rame di pane verdi freschi. Scambreghje e fette di u fugliale fugliale è a fetta di tomate, pour e restu di a marina è ponu u petanu nantu à u livellu mediu di u fornu incalfatu. Preparà u puddastru cù patati à una temperatura di 200 gradi per quaranta à cinquanta minuti.

Chicken fillet marinate in yogurt - ricetta

Ingredients:

Preparazione

U primu cosa chì facemu hè di marinaru u filettatu di pollulu in u kefiru. Per fà questu, carne lavata in cuttings o brusochki, mette in un fogghiu, fate kefir, aghjunghjene un pezzu di salinu è pimentu moltu, avemu a massa Aghju crushed è aromati à u to gustu. Sustantivamente tuttu hè tuttu mistu è esse di marinating for a minimum of forty minutes, è ideale per parechje ghjorni.

Dopu u passatu di u tempu, passanu in l'oliu refinatu i lamponi sbuchjate è di diced à un tinte d'oru, è aghjustu a cipulite per un pezzu in un tavulinu, aghjunghje un oltre oliu è dissiru i fette di fette, sguassate di u marinatu. Allora torna a cipolla à a padedda, pour à a marina, in a quale a marina hè marinata è falla a foglia massa. Reduze a intensità di u calore à u più bassu, cogliu u cuntinuu cù una tapa è coccia u platu per altru dece minuti.