Staphylococcus in u nasu - sintomi

In a nostra nasofarinesi ci sò assai varietà di microrganismi, inclusi i stafilocucchi. A diminuzione di l'immunità porta à una proliferazione patologica di colonie di microflora, chì, à u turnu, hè a causa di e malatie. Staphylococcus aureus pruduca tossini chì distruzanu i celluli di u corpu. I sintomi principali di infezzione causati da staphylococcus, chì ripruducenu in a cavità nasali, è i metudi di u trattamentu, sò discututi in l'articulu.

Sintomi di Staphylococcus aureus in u nasu

A cavità nasale hè un habitat preferitu per a bacteria. A consequenza di a ripruppia di Staphylococcus aureus in a mucosa nasali sò di e malatie cum'è:

Frà i sintomi di a prisenza di Staphylococcus aureus in u nasu in l'adulti, deve esse nutati:

Câ genyantritis è frontitis, ci sò dacezza di cielce chì criscinu quandu a testa hè inclinata, è di sensazioni dolorosa in i zoni d'ochju. Cù a penetrazione di bacteria da u nasu in i parti interni di l'arechja, l'inflamazioni di l'ombra medievale si passa - otitis.

Untimely initiated or improperly administered therapy causa u sviluppu di un prucessu purulente. In u stessu tempu, i missi purulenti puderanu ingresse à u sistema digestivu, chì pò causà malatii di u viaghju gastrointestinali, infjammazione di i rini è a buca.

Trattamentu di staphylococcus in u nasu

Cù sintomi di staphylococcus in u nasu in adulti, un trattamentu cumplèttu cù un metudu hè fattu:

Per eliminà e pustule, utilice un verde brillante (zelenka) o altre pintura d'aniline.