U colesterolu in u sangue

Oghje, a parola "colesterolu" pò esse truvata in i prugrammi di televisiò dedicati à a salute, sia in publicità è in forma di una scritta à l'embiu di i prudutti: "Ùn cuntene u colesterol". Ci hè molte infurmazione nantu à e terribbili consegni di u colesterulu sopra: à l'atherosclerose, à l'infartamentu di miocardi, à a gangrena di l'estremità, è ancu à un attachecciu.

Inoltre, u colesterulu sò cuntenuti in u sangue di l'animali, cumprisi l'umani è ùn ponu micca diretta a lotta contru u colesterolu à rinfurzà a salute in una sola manera - per reduce a quantità. L'antichi grechi anu ghjustu quandu, in questa discussioni filusòfica, dicenu chì u mediu d'oru era impurtante in tuttu. Infatti, cumu a pratica prumesse, u colesterulu bellu hè periculatu per a salute è di sopravalutati. Fighjemu u fighjonu in stu tema è stabilisce a tarifa di questa sustanzita, scusciu per què avemu bisognu è cunzidira chì avè u so nivellu.

Chì ghjè u colesterulu è per quessa hè bisognu di una persona?

A norma di colesterolu in u sangue di una persona hà assicurendu l'attività normale di i celi. U fattu hè chì u colesterol hè a basa di i membrani cellulidi, è per quessa, se u so cuntenutu di u minimu, allura u "materiale di custruzzione" serà dèfughu è e cilesti ùn funzionaranu bè, rinsignendu veloci. A cellula ùn pò esse diventata senza u colesterol, in modu chì in a so secca, u crescenu ùn hè pussibile, chì implica chì hè impurtante per i zitelli in particular. U corpu umanu stessu pruduce u colesterol in u fieru (hè ancu capaci di sintetizzà tutte e cèl·lulule cume i ciculi di u sangue, ma in paragunari cù u fianu, furnisce una petite quantità di questa sustanzia), è ancu participeghja cù a furmazione di a bile.

U colesterolu pò aiuta ancu a glutini suprarenali per creà l'hormone steroidi è hè involudatu in a furmazione di vitamina D3, chì permette li tissuti di l'acqua per esse forti.

Dognu questa informazione, si sorgieghja una questione lòggica: perchè i livelli di colesterol più bassi?

Ma quì vera chì tuttu hè assai più cumplessu, perchè l'eccessore di sta sustanzzioni porta à l'anziane: accumuleghja in i membranze cellulà, si mette nantu à i vetbi è forme plaquette chì disturbanu l'scambiu d'ossigenu, è per quessa u corpu entraldi facianu. Dunque, ùn avete bisognu di cummattiri cù u colesterolu, ci vole à esse regulatu.

Un test di sangue per u colesterulu è i valori standard

Per vigilà u nivellu di u colesterolu, hè bisognu di regula peregica per un analisi chì vede u cuntenutu di e diverse forma di questa sustanza:

Oghje, ci hè una parolla chì qualchi formi di colesterol sò ponu dannu, mentri àutri sò utili. Quandu discrivinu a norma (più), sta pusizione serà pigliata.

Chì hè a norma di u colesterolu in u sangue da a unità di misura mol / l?

In certi laboratorii, u colesterulu hè misuratu in unità di mmol / L. A pre-donazione di sangue ùn pò mancu circa 6-8 ore è carcereghja cun exercizi fisichi, tk. chistu pò influenzallu u so livellu.

  1. Sì avete un colesterol totali in u sangue da 3,1 à 6,4 mmol / l, questu hè a norma, è per a preoccupà ùn ci hè nisuna ragione.
  2. A norma permessa di u colesterolu LDL in u sangue - pè i femine da 1.92 à 4.51 mmol / l, è per u sessu più forte - da 2,25 à 4,82 mmol / l. Hè cresce chì questu hè u colesterulu "maiurale", perisciutu per a salute, perchè si forma piacè nantu à i navi.
  3. U colesterolu HDL in l'omi hè normale, se ci cuntene à a varieghja da 0.7 a 1.73 mmol / l, è a norma di stu colesterolu in e donne hè di 0.86 à 2.28 mmol / l. Questu hè u chjamatu "utile" di colesterol, ma più bellu, hè megliu.
  4. Hè ancu da esse dinò chì certi medici sò di l'opinione chì per i parechji alte sò una norma di colesterol è ancu di zuccaru in u sangue, ma ancu chì l'admittenu chì hè megliu à stà per una norma bioloica cumuni. Perchè, se in u laboratoriu i paràmetri stimatu di sti sustanziali sò definiti, hè dispunibule per indirizzà à parechji medichi per a definizione di una dimarchja affidativa di salute.

Chì hè a norma di u colesterolu in u sangue da una unità di mg / dl?

  1. U colesterol totali in questa sistema di misura hè normale, se a figura ùn hè più di 200 mg / dl, ma u valore massimu permessibbli hè 240 mg / dl.
  2. U HDL hè stata almenu 35 mg / dl.
  3. LDL - micca più di 100 mg / dl (per una persona cù malati cardiovascular) è micca più di 130 mg / ml (per i pani salutati). Sì a figura risita di 130 à 160 mg / dl, significa chì u livellu di u colesterolu hè di u massimu permissibule è avarà da esse agitu da a dieta.
  4. Triglialice sò normi si sò cuntenuti in u sangue à 200 mg / dL, è u valore massimu permissibili quì quì da 200 à 400 mg / dl.

Cù quantu, è ancu se u nivellu di u colesterolu in u sangue, dichjarà a rapportu di LDL è HDL: se a prima hè più bassu chì u secunna, questu hè un pronostièvimu favorevule (hè fatta per evaluà u risicu di a malatia vascular).