Ascitis di a cavità abdominal cu l'oncologia

L'Ascites hè una accumulazione patoglica di fluidu in a cavità abdominal, chì a più parte di spessu si sviluppa cumplicazione di u cancer in l'intestini, stomacu, u furu, pulmuni, glàndula mamaria, ovari.

I cause di ascite in oncologia

Ascites se sviluppanu com'è u risultatu di u fattu chì i noduli linfettuali aducati ùn ponu scumpigghiari linimuli da u spazi retroperitoneale, i.e. disturbedu drenaje limfatico in questa zona. Inoltre, i celluli di u cancer cresciute in u peritoneu in causa di metastasi di tumore.

Questa solu ùn pruvucà u riposu di l'abdomen cù liquidu, ma ancu aiuta à aumintari a prissioni intra-abdominal, chì face u diafragma per entra in a cavità di u casu. Allora, l'ascite di a cavità abdominal, chì hè una consegni frekwenza di l'oncologia, viaghja contru l'anatomia di l'organi internu è pruveni periculosi perillifichi da i sistema cardiovascular, respiratorju, digestivu, etc.

A volte l'ascite sviluppeghja dopu a cirurgia per rinunzà u tumore quandu i cunguli anormali sò intruduti in u peritoneu, è questa complicazione pò esse pruvucatu da un corpu di chimioterapia, in quale si trova una forte intruduzione di u corpu.

Sintomi di ascitis abdominali in oncologia

Cù una piccula ascite, l'abdomen di i maladietti, in particulari chiddi cun un paru abdominal dèbitu, spreads in a supina position, saliendu distrosu ("aranella di stomacu"), è in a pusizione standing due à u muvimentu di fluidu in a cavità abdominal, l'abdomen aumenta in volumu è fenda in a parti infermale. Sì l'ascite hè significante, u stomacu, cunzidiminu di a pusizione di u corpu, hè carattarizatu da una forma cupulada, è a pelle nantu à stà stinnilica, brillanti.

In più di i manifestazioni visuelti, i sintomi principali in questu patologia sò ancu:

Pronostia di ascite abdominal in oncologia

In u casu di tali diagnosti accussì terribili com l'ascitis abdominal in l'oncologia, hè impurtante per i malatienu è i so parenti per sapè quantu anu stati cunducenu stu patologia. Sicondu statistiche, a taxa di survival di sente anni, furnita trattatu puntuale hè di circa 50%.

Trattamentu di l'ascite di a cavità abdominal cù l'oncologia

L'eliminazione di u fluidu da a cavità abdominal hè assai difficili, sopratuttu se cumparisce u trattamentu duie o più settimane dopu à l'iniziu di a cumplimenti. Ci sò i metudi siguenti:

  1. A ricadenza di droghe diureticus (Lasix, Diacarb, Furosemide, Veroshpiron, etc.) - hè numinatu da un cursu longu cù brevi pausini è si cumpone ancu in l'absenza di un risultatu positiu visuali. Hè necessariu di combine diurettori cù preparati di potassi à mantene l'equilibriu elettrolitichi in u corpu.
  2. Laparacentesi hè un mudellu radicali chì implica a sfranzioni di u fluidu accumulatu puncendu u muru abdominal è sburdà. Stu metu hè assuciatu cun un rischiu risicu di cumpetizione cumu l'aderenzi, dannu à i vini sanguini è l'organi internu, i processi infizziosi, a diminuta severa in a pressió arteriala, etc. Doppu l'operazione, i pazjenti sò datu spedizione di plasma o albumin per cumpensà per perdienzi di prutini. A volte dopu u bumbiu da u fluidu, i cattees sò stallati per rinfurzà.
  3. Dieta cù ascite di a cavità abdominal cù l'oncologia - rinunzzione casi u rinumata di u salinu, una riduzione drasticu di l'ingestamentu di u liquid, cunsumazione limitata di prudutti di pani, prodotti chì aumentanu a produzzione gasita.

Hè ricumandemu per incrementà l'usu di tali prudutti: