Ci sò strattextrici?

A quistione di esse oltra terrazziali in factu, per un largu periodu di tempu, traspendu a cuscenza di assai persone. È questu hè soru micca sorpreneur, perchè l'umanità hè sempre stata traccia à a crede chì ùn hè micca solu solu in stu mondu. Questa fede si esprime in diverse religioni, è più tardi in a ricerca per a civilisazioni extraterreste. Dopu tuttu, u nostru universu hè enormu, unu pò ancu dicerà, hè infinitu. A cunclusione lògica da questu hè chì ùn hè micca pussibule studià à l'almenu u dece per centu in un futuru vicinu. Per quessa, hè impussibile di dittu cun certi cuncretizazioni s'ellu ci sò l'extraterrestriali, postu chì questu seria quantità per spicchera quantu i objecti sò in un locu fridolu. Sembra chì i scorri sò visibili, ma nunda di precisione ùn hè micca esse dichjaratu. In questu casu, sicuru, pudete custruisce una varietà di tiurìi è ipotesi, unipochi di quale, forsi annantu à u tempu, serà cunfirmatu cù certidenza assuluta o difendu indefinitamenti.

Ùn ci sò strattextriali o micca?

U fattu chì u nostru universu hè praticamenti micca studiatu permette di assumisce i cose più impurtanti è avete a primurosa teori più incredibuli. Dopu tuttu, finu à chì prova capisce, tuttu hè pussibile, qualcosa.

Si parleremu di a vita extraterrestra in u nostru sistema di u solar, allura tuttu hè propiu micca ambiguu. Ci hè una evidenza científica è intarribata chì l'aligini ùn anu micca esiste in u sistema di u solar. Dopu tuttu, di tutti i pianeti, solu Marti è Jupiter sò qualità adattati per a vita. Eppuru, à u stessu tempu, si cunsiderà micca solu intelligente, ma tutti l'altre forme di vita per esse strangers, da dopu à Mars, per sicuru, esistassi parechje microbiculamenti strangoli. Allora, in fattu, a vita extraterreste definitamente esiste, postu chì in realità ùn ci hè nè pianeta chì a vita ùn sia assulutamente assenti. Simply, forsi, ci sò quarchi formi di vita chì l'umanità ùn hà mai scuntatu prima, è per quessa, ùn si pò micca ricunnoscià micca è vedi.

Sì avè sempre parleru spécificamenti di e forme di vita allevanti intelligenti, allura tuttu hè assai più cumplessu. Cum'è l'anu dettu, in u quadru di u nostru sistema solidu, i stranieri intelligenti ùn puderebbe micca. Dunque, a quistione di esse esse strattextriali in a vita verita, hè impussibile di dà una risposta senza ambiguu. Tutti i fatti nantu à l'esistenza di l'aligeri sò micca inestabile è ambicu. In particulare, in particulare à u principiu di u seculu, a quistione di l'esistenza di civilizazioni extraterreste hè particularmente aguda, perchè parechje assai evidenza falsa è ancu "corti straniere". Probabilmente, hè da causa di l'grannumu di dicimenti chì i tanti persone principiavanu à adhere à una vista scettica di l'esistenza di l'estraterrestriali. Ma sempre pensate à e dimensioni di u nostru universu senza limiti! U nostru pianeta hè solu un granu di sand di l'universu, è per quessa hè ghjustu in a mio capu chì solu questu un grano di rossu hè statu honore per esse populatu d'esseri sententi. Di sicuru, ùn pò micca esse affirmate chì aligeri Infatti, ci sò, ma ancu assai improbabile, chì e persone solu in l'universu.

Quarchi qualchì tempu anu esse evidenza vera di l'esistenza di a ragiunna fora di u pianeta Terra. E sta scuperta sarà, invece, apertu porti novi per l'umanità, cumprendi a fruntiera di u sviluppu. Pudete diventà diversità. Per esempiu, dopu studiu cu curagiu u studiu di u cosimu, l'umanità capisce chì stu universu hè d'un tipu di esseri intelligente. Dunque, anu cunsiderà ancu u risultatu negativu. Ma mentre ùn hè impussibile di affirmà nunda cun certezza assuluta, ogni persona pò esse ellu stessu, in chì esattamente hè quellu di crede. Dopu tuttu, cridendu in l'impussìbule è l'impensate hè un tipu di religione, è aiuta à assai per vive è crede in a "Great Possible".