Chicchia Chain

In u corpu di una persona sana, ci sò assai microorganismi chì vive cù un omu in una simbiosi naturali è formanu una parti integrale di u so funziunamentu standard: dì chì i bacteriu chì componinu a flora di l'intestinu.

In ogni casu, ci hè un vastu spectru d'organismi, solu protozoa, ma dinò ancu multicelular, chì sò intrudutti à u corpu umanu da l'esternu, è sò forme parasitari chì vive à u spejjeż di l'armatu. Questi includenu helmintii, in u populu simplicemente - verme.

Una di e più periculosa per l'espurtazioni umana hè a tiana di porcu, a tinneda di porcu o u tenia armata. U cognomu discrivi a presenza di u vermu di i ganchi particulare, cù quale hè stata in u festu. Helmintu riferisce à a forma di tenia, parasita in i mamimi.

Infezzjoni di a catina

Esisti, cum'è una regula, quandu ci hè cunsumata in l'alimentazione ùn hè micca bonu carne affettata di calata in finlandese (infettata da larva). Inghjustificate ancu per e mani sguardi, un prucessu mancu un prucessu prucessu in u terrenu fecundatu, per mezu di a bocca di un ghjovu chì hà malatu. Hè ancu possibbili à l'autudicità per contactu l'oncospheri (larvae worm) in u stomacu di u intestinu.

Cicu di vita di a catina

  1. Onkosfera - una larva maicca , sviluppa in l'intestini di u porcu da u ovu. Hè una badda di parechje cèl·loli cù sei cullizziute cuglia nantu à questu. Ughji di travaglià, larvate inserisci in u sangue, u tessuti muscularii è l'altri orgi.
  2. Cysticerci , o finlandesi - vesiculi larvuli, sò chini di un liquidu, di a tela di un pezzu, cuntene un pitottu chinu cù embriure di vittimi è anziani. Per sviluppà un vermu, un finnecchjentu deve ghjunghje à l'intestinu umanu. U prucessu di infizzione da i Finnsani si trovi in ​​carne infestata, in u corpu i larvaccini sò attivati ​​è sviluppu in un adultu.
  3. Un adultu. In u intestinu umanu, u Finn finiqueghja in u helmintu, custruisce novi segmenti, proglòtiti. Segmenti, situatu dopu à u collu di a catina. Contenenu 50.000 ova, coperto cù un cunceculu è cun un embriione (oncosfera).

I sintimi di Chagna Chjesa

  1. Cisticercosse - si sviluppeghja per a ingestazioni è a diffusioni di cistererci in u corpu. Situazione possittivu in a spina, pulmoni, cori, stomacu, tissutu musculari. I sintumuti dipendenu nantu à u locu di cisticerci:
  • Teniosi - sviluppau com'è u risultatu di a vita di un adultu. Quessi sò i sintomi sò abbastanti abbastanza è sò spessu ignorati da u paci. Appena 6-8 simani dopu l'infuzzione cù cisticerci, ci sò doluri in l'abdomen, nausea, diarrea o stinzia, debbulizza, marvagità, vomiting, rivolvii intermittenti, disturbi di u sonnu.
  • A prisenza in i stori di segmenti di una forma rectangulari chì parechji vermicelli bianchi hè un sintimu di parasitarià a catina.

    Pigmentu - trattu

    U trattamentu di u puddaru di porcu hè un prublema in cunnessione cù a lucalizazione è u metu di l'attaccamentu di u parasite. Per regule, i droghe cù a toxicità aumentata sò prescritti, chì affetta a via di a digestiva, a funzione di u furu, a cundizione generale (perdita di gullivenza, marvagiana è dolore). Ma in u mumentu sò parechje muderni mètudi alternativi novi è radicali, cum'è a terza bioreziunanza.