Giardinu di i petri


In l'antica capitali di u Giappone - Kyoto - hè u famoso templo Rehanji , induve hè un giardinu di 15 pedichi o Kareksan (Garden quinze pedras o 龍 安 寺). Questu hè un monumentu culturale è esteticu ben cunnisciutu, chì hà impurtante significatu filosoficu.

Infurmazioni ghjugna

U sacru hè u sicondu nomu: "Tempiu di u Dragoni Disgraziatu" è hà statu primu annunziu in u 983. U giardinu di roccia era stata di u famusu maestru Soami in u 1499. In modu, questi canteri ùn anu micca cambiatu finu à u nostru tempu.

Ntô XV - XVI sèculu, ci era un fureste di monumenti buddi. Cridianu chì un grande raggrupamentu di rocci attraeu i deuses, cusì a petra simbolizza una cosa sagrada. Per accuncià vicinu à l'ìduli uriggini, i ghjuchi appiicati i so giardini cù l'oggetti dura.

Quessi eranu rochettes senza trattu, straccati da rocci volcanichi. Sò stati scelti in forma, culore è grandore, per quessa cumpunammu l'altri. Ci sò 5 tipi di pietre:

A vista di vista

I rotti sò situati nantu à una area rectangular speciale, coperto cù grava bianca. Ci hè a 30 m di longu è 10 in largu, in trè bàrcetti hè aghjuntu da una vicina falata fatta di arcilla, è da a quarta induve esercani per visitanti.

Quì i rocci sò spartuti in 5 gruppi, 3 piezzi ogne. Circundendu i canteri sò solu u musculu verde. In u giardinu, usendu un raquis facenu suluzioni longu chì formanu circles circa l'objecti principali.

À u primu preghjudiziu pari chì questi chjucchi sò stati spargugliati in u territoriu, ma in fattu hè micca. A cumpusizioni di pietra hè una forma di triadulazione religiosa è hè fatta da secunna cum'è e regule clàvia secondu u cuncettu mundiale di u Budismu Zen.

A superficia di u giardinu significheghja u mari, è e petri sò tradiziunalmenti simbulizanu l'isuli. In ogni modu, i visitanti puderanu imagine altre ritratti per elli. Questu hè u significatu principalu di i posti: vintendu u listessu, tutti vanu qualcosa di u so propiu.

U giardinu di i pietre in Giappone hè un locu ideale per esclusione da i prublemi di u prublema di u ghjornu di u mumentu mundanalu, è per a meditazioni è a meditazione. I visitori spessu spjuna chì quì anu un'infigurazione in i so pinsamenti, è ghjùnsenu à a suluzione di prublemi.

Festa di u Garden

U principalamentu di u park hè chì i visitori pensanu chì ci sò solu 14 pedichi. Da qualsosu postu si vede à u giardinu, pudete vedere solu questu numedu di peddi, u unu d'elli sempre seranu bluccati.

In l'opinioni di l'abbati, l'ultima, a 15a petra ponu esse vistutu da un omu illuminatu chì purificà l'anima di tuttu ciò chì hè superficial. Duranti l'scursioni, assai turisti pruvate di risolve questu enigma è trova a piccula furtiva. A cumpunimentu sanu solu ponu vede da una vista di u vinu.

U creatore di u giardinu significava chì a 15a petra ogni visitau portanu a so propria. Questu hè u significatu filosoficu di u peccatu umanu, da ellu si trova micca ridere di manera chì si faci più faciule in l'anima. Cusì, puderete capisce micca è purificà di u càritu.

Foto fatta in u famu ghjianu di pietre in Japan, sorghja a vostra imaginazione cù a so bellezza unica.

Cumu ghjunghje?

Da u centru di a cità di Kyoto à u cumuni di u tempiu, puderà annunzià in l'autobus municipali Nos. 15, 51 è 59, u viaghju dura à 40 minuti. In caru puderete alcuni a strada 187. A distanza hè di circa 8 km.

Per vene à u Garden of Stones in Kyoto, hè bisognu à travirsà u Tunnu Totò Reanji. U megghiu vedimentu di a partenaria hè unu apertu da u nordu nordu, induve u sole ùn cogere l'occhi.