Cumu si lascia una ferita nantu à a testa?

Piuma, in u quale u braid hè stituitu in forma di un fiocenu à a so testa, hè chjaru à chjamà Halo, è hè ghjucatu di parechji manere. Ci hè una parolla chì una trizza tridimensionale in a so testa hè assicurata solu se u capeddu hè longu è grossu. In ogni casu, ci hè un prublema bellu per creà un pezzu tali, anchi s'ellu ùn hà micca ghjunghje à u spalle.

Tisitie u braid tradiziunali attraversu a testa

Per principià, cunzidira una scelta chì davanu à e donne chì anu rive (cummenza di l'omopulu). A trena di Halo in questu casu hè guidata semplice: prima - cum'è una mannelle regula a basa di l'occiputu, è poi - impannucciate in a so testa è fissa. A larghezza di i capelli ci era abbastanza per fà chì a ferita faci un circhiu tutale, è a punta di u sicretu nantu à a volta di a testa in u locu duvimu site a fabbricazione di i tissuti.

À u grignimentu di a trenu era listessa, in a parti più nica di questu ci hè bisognu à liberà a tensione di i filamenti.

Per i patroni di capelli rari, un stilu di capeddu ùn hè micca adattatu, è avemu da cunsiderà un scavigghiatu schema di tissuti in testa. Hè veru, prima di bisognu di pratica nantu à un spicelet regulare.

Cumu fà una ferita nantu à a testa?

Puru deve esse sbattuta è divisa in dui, fendu una parte di a band elastica. Se a capita hè lavata prima di creà un hairstyle, Halo sarà chinu. Per creà una struttura più rigorosa cù filamenti arrugati, pudete usà un gel.

  1. Sceglite quattru chjusi in u lettu di a testa è cumincià à tissu un trenu francese vicinu à a testa (hè più correctu chjamà olandese perché chì i fille ùn amamanu, formantie punti, ma vanu fora, furmendu una trenza tradiziunale).
  2. Partemu da a volta di a testa in a cima di a testa, è aghjunghje novi filari à u braid à l'isulana è diritta.
  3. Quandu u braid hè tatuu à a parting, avemu spianciatu i capelli tuduti da a banda elastica è cuntinuà u teuritu in un cercolu, trasfurmannu da a frunti à u spinu di a testa. Sè vo site una ferita di Halo, micca à quarcunu, ma à voi, dopu avè trasfurmatu in a secunna parti di a testa, avete sentu chì i movimenti di e mani in l'intrecciate di i trè fuddie hà cambiatu - questu hè normale.
  4. Quandu tutti i filigrani sò stati in tissuti in a trena francese, l'avemu finitu, cum'è u solitu Russu, è risponvi u tippu cù una banda invisibili di gomma.
  5. Turn the free end of the braid around the head.
  6. A finita fina di a pigtaile deve esse chjucatu sottu a tela francese (da a parte cù quella tissitura). Per u voluminu di i filumni era uniforme, a ferita francese in certi locali ponu esse expanditu, stinni currenti. Stu metudu hè adattatu se u capeddu hè sparse: u trenu ferma sempri generale.
  7. Fixemu una punta spice invisibile in u vertex o in u locu duva a so longa.
  8. Hairstyle hè prestu. Comu pudete vede, tenevule di una ferita nantu à a testa hè facilissimu, ma si ùn avete mai hà travagliatu cù una spicelet o una pigtail Olandese, pò esaltà difficultà, chì, in ogni casu, scorri dopu a poca pratica.

Comu aduprà per fracce una braccia à a testa?

Quite una versione interessanti di tissuti - hè ancu a listessa spicette, in u quale chjappà in u capeddu. Allora Halo hè ingratu in una tipu di cestera.

Se cullite u culu in u cimitellu, allughjatu annantu à u stessu numaru di ceppari attornu (in tuttu a circunfazione entera di a testa), pudete sculpite a cestera stessu - i filigarii stemmati sò stati purtati da a cuda, i fili dritti sò stati purtati da u capeddu. U schema di tissuti di a trezza in a so testa pò esse u French è l'Olandese.

Decorazione di u spitu

Cundite assai cuddinu cù e lattice in tissuti in a trena: sò stati fissi nantu à a basa è aghjunghje à una o duie capite. In più, imparte un capelli di forza.

Una imaginaria romantica aiutà à creà fiori fiurati in u cruci attornu a testa o stilettos cun bè cunsiglii.

Halo o cestello - a basa ideali per i sposi di u casamentu, chì pò esse suppliitu cù l'ornamenti più originali.