L'acqua sante - prupietà

A molècula d'acqua hè una pruprietà spettaculna per varià secondu l'energia circundante è porta in certu certu informazioni. I scientisti anu argumentatu in repetidore chì l'acqua, accusata di prima di l'imaghjini di guerra, durante a cristalizazioni hà un grandu standard caòticu. Ma l'acqua purtata da i mura di u tèmpiu hè bonu è ponu esse realizatu miraculi.

Ci hè parechje posti induve pudete piglià l'acqua sante. Prima hè una iglesia o un temple. In i piazze di u pentimentu umanu, i clérige cogliu un spedizione speciale, da quale tutti pò aghjunghje l'acqua miraculosa. Siconda, sò questi certi fonte, cù quali liggi è cunvenzioni sò rilativi. Per esempiu, a surgente pò esse un santu, se apparissi da un chjucheghju o un quartieri cresce vicinu à una primavera, chì era pittatu da un monacu famoso parechji centu anni, etc. U terzu, l'acqui acquistenu un bassu pruprietariu quandu u so fonti sò situatu nantu à u territoriu di u monasteru.

U ghjornu di u Bautismu di u Signore, tutta l'acqua di e surgenti addiventanu santu è hè cunsideratu a più curativi. Sicondu l'antenati si crede ch'è si lavare in un caprettu di ghjocu nantu à questu ghjornu, l'annu sanu, e malatie devendaranu.

Propizzi di l'acqua sante

L'acqua sante hà sappiutu di guarisce da l'ochju ghjocu, i zitelli ghjovani è l'adulti. Sè avete suluzzu mutu postu à un caminu o un travagliu di u ghjornu, ma per a malatia ùn sò micca sti ragii chjave - realizanu un ritu di lavare cù l'acqua sante. Per fà quì, prima, leghjite a prichera di "U nostru Babbu" sopra a tazza cù l'acqua sante trè volte, beie un pocu acqua, lavate a faccia è ne necessaramente si poverà e mani, pedi è stomacu. Eghjugini similarii aiutanu à salvà u zitellu da l'ughjettu malchieru di i passatori aleatorii.

Cumu possu to drink l'acqua sante?

Hè cresce chì l'usu di ogni ghjornu di l'acqua santu aiuta à ridivà di malatie è disgrazia. Ma quellu acqua ùn duverà solu a felicità è a salute per i ghjusti. Perchè, per piglià l'acqua miraculosa, ùn pò micca viola i cumandamenti di u Signore.

Chì pudete fà cù l'acqua sante?

L'acqua sante hà capaci di guarì micca solu u corpu, ma dinò di salvezza a casa da i spiritu maligni. Ritorna infurmati di l'infurmazioni urganizate à caminari di a righjoni in e urdineghjani è sbagliati i rinculi cù l'acqua miraculosa, avete bisognu à vultà vicinu à a casa cù a chjesa di a vela in a listessa ordine. Per fà parechji rituali semprici, si mette in la casa, a pace è a tranquillità.