Privorot nantu à i capelli

Prestu tutti i zitelli sò u sensu di l'amore risurificatu , ma quellu chì sperisci in u so modu, qualcosa desiderativa voli attruisce l'attinzioni di u so amanti, qualchissia suspira inde a sira à a sera, è qualcunu decide di piglià u cuntrollu di a situazione è strinci una amare. I piccieti spessu si ricogghianu à aduprà spell in i so capelli. Questu hè cumprinneru, hè assai più faciule per vincenu u capelli chì, dì, saliva o sangue. Ma ddu muvimentu pò avè cunsiglii disgrazziali.

Privorot nantu à i capelli

Ci hè parechje manere di fà affissà annunziate nantu à i capelli, alcune di quelli più forte, altri uni pochi di menu. L'opzioni più efficace sò discututi sottu.

  1. Stu spellazione annunziale esse realizatu u venneri (ghjornu di Venere) nantu à a nova luna o in u primu quartu di a luna. Avete bisognu di piglià uni pochi di i vostri è di u to altru, volte è ghjuchinu è punite u fretu di a to manu manca cù una nova labulla, lasciate cù u vostru sangue. Dopu à quessa, i capelli si deve esse stati pusati in una sarrazza bianca di zucca o di linu è i mette sottu à u pillot. Duranti a realizazione di u rituali, unu deve guardà l'imaghja di a persona amata in a testa, presentendu solu in i culori più brillanti, hè impussibile di tollerà emozioni negativi. In stu pacatu, hà bisognu di dorme sette notades in una fila, dopu à quale avete bisognu di intarrallu in un locu induve u vostru amante crucie, questa cundizzioni hè mandatu. Se l'accusazione ùn travaglia micca, pò esse ripetuta, ma micca prima di trè mesi dopu.
  2. Pigliate una quantità equivalente di capelli di u to altru u amatu è a vostra, deve esse a stessa lunghezza. Twist the pelle entre elle, dicendu: "Oghje, sìammu cun noi, cum'è a terra cun grassu, cum'è l'acqua è a chiavi, nimu pudemu separà, da a manu per un seculu per caminari" . Dopu ddi capelli sò stati chjucu in una candela.
  3. Un altru tipu di spellose nantu à u capeddu cù u focu implica l'usu di 5 di i so capelli è 3 di i capelli di u so amatu. Ci vole à esse ligatu è incendi. Tuttu stu tempu avete bisognu di pensà à u vostru amatu è dumandate i putenzi più ghjunti per a vostra riunione. Ùn ci hè micca una conspirazioni definita, cusì ponu dumandà u cumpletu di a vostra vuluntà, avete bisognu à vultà à ciò chì crede. Guàrdati di nome di i nomi pagani o di l'angeli, u so caratteru ùn hè micca cumprinnutu à voi.
  4. Per più cumplessu in l'esecutà di a trama di u capeddu, avete bisognu à piglià un saccu di rasu di u vostru amatu, scelta di u capeddu, rintra in una bola è porta cun ellu finu à u travagliu spellò. Nant'à u pienu hà bisognu di leghje a cuspirazione: "Cum'è u pittu annantu à u capeddu ùn anu missi, permetti ca u mo cori anu annunziatu per mè. U ghjornu passarà, a notte passà, è in una settima chì a cose vi riceve à mè . Dopu à quessa, u spusore hà da esse tornatu à u sognu innoberta.

E cunsicenzi di un sbagliatu nantu à i capelli

Nunda in a Terra ùn passa micca senza traccia, è un corpu di l'amuri hè ancu e so cunsiquenzi, è ùn sò micca sempre vulutu. Questa succorsa per diverse razze, a maiò parte di manera chì a ceremonia hè guidata da i dilatori, è per l'inexperience o inattendu, fate mischju fatal. Per esempiu, piglianu u pezzu di u ghjocu pè u pezzu di u ghjallu, ùn hè micca per via di l'amore sinceru, ma di vende. Ma ancu se u rituali si esse realizatu bè, i so cunsulenzi pò spartu. U fattu hè chì qualsiasi spell cù a viulenza contru a vulintà di una persona, chì significa danni à l' aura . È ancu chì u spellu hè più forte u più seriu u danni. E questu puderete diventà una tragédie vera, Nimu ùn pò mancu cusì à una tala vacanze in l'aura, chì guvernerà a malatie, è forsi a morte. Ancu, u spellettu di l'amore ùn hè micca cunzidiratu com'è u più periculariu, ma u vostru vostru sceltu pò esse l'espansione nervosa.

Una altra fattura interessanti hè a ricustituzione (binariu) di l'ortugrafia, chì hè, i dui parenti sò in amore. La cosa malu hè chì a maiò parte di u tempu questu attrazioni hè penu, hè più com'è una dependenza, micca un amore. Allora prima di decide à un scontu d'amuri, pensate più d'una volta nantu à e pussibuli cunsechi cunsiquenzi.