Butrinti


U Museo Archeologicu Butrinti-Riserva in Albanese hè a cità storica più antica edificata da i grechi in u VI seculu aC. Hè statu u puntu in più interessante è populari di l'statu . Un gran numaru di turisti venenu à l'annunzià ogni ghjornu per apprezzà l'anticu architettu è diventa a bellezza di i paisaghji.

Butrinti hè cumpresu in a lista di Patrimoniu Worldu di UNESCO - stu fattu è palesa a riserva, cum'è l'ogghjumentu storicu più impurtante di l'Albània. A riserva agisce assai diretturi è cinematografici, chì piglià ritmi di elli in i mura di a cità antica. In i ruchi di u teatru ci sò ancu presentati è cuncerti musicali. Avè visitatu Butrinti, puderete tuccà a storia di centru anni, perchè micca miss una chance. Per studià beni è vedi tutti i cantoni di u mondu, avete bisognu di una media di trè ore.

Storia di u museu archeulogicu

Basatu nantu à i manuscritti di Virgili, l'antica cità di Butrinti in Albanese hè stata fatta da i troiani. Lamentablemente, este feito non era cunfirmatu, ma l'albanesi ancestatini sò cunsiderati ghjente di a troia gloriosa. Sicondu data storica, a cità di Butrinti hè statu custruita da i grechi in u VI seculu aC. Allora servia com'è una culunia per Corintu è Corfu. A cità principia per sviluppà un pocu rapidu è crescenu, fù chjamatu Boutron.

Captuatu da i Rumani, era custruitu è ​​sicondu tradizzioni Rumani, questu hè indicatu da a decorazione exteriore di l'edificazioni. In u 551 a cità gluriose era distruttu da i Visigoti, ma dopu hà fattu parti di a pruvincia Bizzantina è acquistate un novu apparenza. In u 14u seculu a cità passò in pussessu di a Repubblica Veneziana. Dopu à a cunquista turca in u 15u seculu Butrinti fù abbandunata è hà cuminciatu à pienu di rossi.

Butrinti hè statu trovi in ​​u 1928 durante una spiegata archeologica induvatu da u scientist Italianu L. Ugolini. Prima di a Sicunna Guerra Munniali, i scavi è a risturazione di a cità antica fussinu intensità quì. U risultatu di stu travagliu pudete apprezzà quandu avete visitatu u più grande situ archéologicu.

Butrinti queste ghjorni

L'antica cità di Butrinti in u nostru tempu s'hè addivintata unu di i priziosità trova impurtanti. Una volta inseritu, pudete camà à e reste di una civilizazione antica, acquistà cù i siti stòrici principali: i ruins di l'acropoli è i so mura cù a Porta di u Lion 5 à 4 seculi aC, u Santuariu d'Asclepiu cù a statua di Diu è u teatru anticu di u XIX sèculu.

Puderete visità a ruines d'altri edificatori chì anu servitu cum'è case publichi per i residenti lucali. A tour di a cità antica hè assai interessante è interessanti. Pruvate d'arrivà à questu furtunatu prestu, altri ùn deve esse stallate per un tempu assai longu in lineu per u bigliettu.

Infurmazione utente

A Riserva Naturale Butrinti hè localizzata in a parti meridionale d'Albània, vicinu à a fruntiera greca in a spada di u lavu di u listessu nome. A prossima di a riserva ci hè un paese chì ancu chjamatu Butrinti, è da u nordu di a nord, à 15 km, hè a cità di Saranda . In u 1959, in cunnessione cù a visita di Khrushchev, una strada di l'asfaltata fù scritta à a fita, longu a quale scorri l'autobus di a scaccioni. In u listessu modu pudete acquistà cù veiculi privati, è per a durazione di u viaghju, pudete abbandunate à un parking pagatu vicinu à Butrinti.

Per trasportu publicu da Saranda hè pussibule in 40 minuti, avete truvatu un busu cù a via adatta in l'stazione di l'autobus principale di a cità (mandatu ogni ora).

À l'intrata à a riserva, bisognu di cumprà un bigliettu, u costu di questu - 5 dolares. Nantu à u ritornu di u bigliettu hè un carte di a cità, induve ogni strada è a strada di a cità hè marcatu da i signori, perchè definitamente ùn esse micca perde. A carta hè traduzzione in 5 lingui di u mondu, cusì à compra un bigliettu, spiccifiche chì unu necessite (inglese, cinese, etc.).