U Casteddu di San Hilariu


U casteddu di San Hilarion hè unu di i castelli più originali in Cipru . È ùn avemu parlatu micca solu di e funzioni di a so architettura, ma dinò di a storia di questu edifiziu.

Storia di u castellu

U casteddu di San Hilariu in Cipru era urigginariu un monasteru. A legenda dice chì era statu elevatu à unu di i primi bisetti cristiani - Saint Illarion. Dopu un longu viaghju in cerca di un locu tranquillu per a vita è prichere, si truvò in a varietà Kireniisky. U monacu era impressuatu da a sta pitturezza di questu locu è a so solitu ch'eddu hà decisu di custruisce u so monasteru. Dopu a morte di un monacu u so nome esse arristatu à campà in u nome di stu bellu bastimentu.

U custruitu hè stata ricustitatu ripetuta è cambia a so apetta finu à ch'eddu hè stata torna in un casteddu impalindatu. Duranti a guerra bizantina-araba, u casteddu era mai captu. U sicretu di a inaccessibilità di a furtizza era coperto in e caratteristiche di a so custruzzione.

U casteddu di San Hilariò era una cullizzioni di parechji parti o livelli. Se l'inimitu spressione à u primu livellu, sfilò immediatamente sottu u focu di suldati da u sicondu. Ogni chjusu di u casteddu hè una bola spicializata. In a parti inferma ci sò stati stabile, utility rooms e caserne, in i livelli superiore - salotti. I prudutti è i cuntenenu cù l'acqua sò distribuiti in tuttu u casteddu, è, per quessa, l'assediu di i so abitanti puderanu tollerà una longa.

U casteddu era attivamente utilizatu finu à chì una arma putenti di putine hè stata inventata. L'ultima volta per a scopi militari stu custruiu hè stata utilizata in i 1960ini. Allora nantu à u so territoriu era a basa di a milice turca.

Vita moderna di u castellu

Sfortunatamente, certi di e camere ùn anu micca survivatu à questu ghjornu. In ogni casu, ancu pudemu avè una idea scunnisciuta di ciò chì pareva u casteddu. Per esempiu, l'arcati gòticu, l'apertura di finestra di tagliu è parechji elementi decoratori sò perfettamenti cunservate. Tempu in mare ùn anu ancu torres chì sò visibili da afar.

Avà in questi chambres di u casteddu ci sò instalazione chì dicenu di a vita di a famiglia reale. E comprimi spiciali, riunioni aqui è quì, cuntenenu descrizzioni di l'uggetti individuali.

À a cima di u casteddu ci hè una piazzo d'observazione, da quandu un sensu panorama si opens. È per quelli chì sò stancu da inspeccionà u casteddu, in a pian'erta sò quì una cafe. Hè cume chì quasi u più bonu caffè in Cipru hè prudutti quì.

Cumu visita?

U Casteddu di San Hilarion hè situatu vicinu à Kyrenia . Pudete ottinisceranu a via chì partenu da a strada Girne-Lefkosa. In u locu di u vultatu intitulé hè u puntero. Da marzu à nuvembre, u casteddu pò esse visitatu da 8h00 a 17h00. Da u dicembre à u ferraghju - da 8h00 a 14h00.

Anu cunsigliemu di visità i boni monasteri di Cipru , cum'è u monasteru di Stavrovouni , Kykkos , Maheras è assai altri. altru