Cumu tissutu dobris braccialetti fatti di bande di gomma?

A più moda hè divintendu in gioielli di gomma, i più tecnichi è di culuri di colore u ghjovanu articuli truvanu. E per quessa, proposamu di cunsiderà parechje varianti di a classa maestra di a bracciale in a tècnica di doppiu tissuti usendu l'esempiu di un mudellu di bande di gattu "spitu".

Cumu tissutu un bracciale di bande di gomma "trenu doppia" in i dete?

Parechji si cumincianu à acquistà cù i braccialetti nantu à i dete in un sensu litterale, perchè u primu cunsiderà sta scelta:

  1. Allora, torce u tene di u bandu di gomma è u mette nantu à l'indici è ei media. In u listessu modu, pusemu nantu à unu più nantu à u mediu è senza nome.
  2. Dopu avemu principiatu u tissu in a tecnica famigliali. Pusitemu dui bande elastii nantu à i stessi diticci è in a listessa sequenza. Sulu sta volta ùn ùn micca torcia.
  3. Mandate caccià i foglie di u bandale da i primi bandelli di gomelli in tenza.
  4. In u dettu cintrali avete duverebbe cusì un doppiu loop di i primi bandi di gomma. Avemu dinù sparali.
  5. Eccu u risultatu chì riceverete. Questu hè u primu bugitu prestu.
  6. Dopu, avemu principiatu à tena un bracciale doppiu, cum'è mostranu in u schemetu supra, facennu culi di loops è sguassate.
  7. À a fini, facemu un corpu per riparà. Eliminate i loidi right and left nel the middle finger. Se separà per un loice doppia chì era in u centru medio. Allora pigliate a doppia cìtula, strincennu u nuddu.
  8. Fixemu per ganciu.
  9. Quì cusì stu prughjettu saldarà.

Cumu possu fà braccialetti di bande di gomma "pigtail doppiu" in a màquina verticalmente?

Ùn hè micca sempre cunvenutu à torce nantu à i diti di bracelet doppiu, perchè i ciclichi di bande di giuvini sò stati. Ma nenti ùn impedisce di ripetiri a prima técnica nantu à a machina, in l'indirizzu vertu verticale.

Facemu i braccialetti esattamente ciò chì hè stata in a prima lezzione "travagliati doppia", solu i pinnate di a machina seranu usatu in u cuntu di i dete, è aghjustemu i stessi loops da i bande di gomma. Avete da piglià stu bracelita.

Cumplementu:

  1. Scudemu dui paili vicini nantu à un capu è si mette nantu à quelli un bandu di gomma disturbatu da ottu.
  2. Pudemu dui banddi elasti di u top, senza tortili.
  3. Utilizà u ganciu, rinfriscà dui cnece latte di bande di gomma, dopu u doppia mezzu, cum'è in a prima tècnica di a bracciale "split braid".
  4. Cuntinuemu à piglià sta secùncia di gumbelle per avè sti braccialetti doppia, è dinò a prima lezziò. Ù truvà solu a serenità di loops: prima parte, dopu à u centru, è nantu à a seguente leveri cacciammu u centru. Fate a fine hè stata u listessu modu di i dete.

Cumu tissutu un bracciale di bande di gomma "travagliati doppia" in a maquina horizontale?

E finarmenti, a terza via. Hè ancu realizatu nantu à a machina, ma avà tutti i bandi di gomma sò stati situati in u pianu horizontale. Fate cusì:

  1. Marcaremu a prima ringiela per i loops futuri. In u perimitru, pusendu nantu à i bandi di gomma in dui pins, u prossimu chjude u precedente.
  2. Hà esse u stessu metu persequitanu è và à u dirittu right, ma solu cambia u culore.
  3. Pianu pianu à un altru bandiu di gomma è u metti nantu à l'ultima pinna.
  4. Dopu, avemu scrittu in una seconda alte di croce di i loidi, digià cù u regnu cintrali di i pins. Avemu travagliatu in u listessu ordine: prima u partitu stesu, da u dirittu. In u nostru casu, prima una bandu grisgia di gomma, da una ucca.
  5. U mezzu avemu "indiatu".
  6. Turnate a manu è pigliate u ganciu in manu. Avemu travagliatu in un ordine differentu: principiendu cù l'aranciu, da ghjente grisgiu. Emprendenu per sguassate u cimi di u gumru aranciu è per passà per l'ultimu doppiu loop. In a listessa manera, rinfriscà a punta di a gatta grisgia.
  7. photo 50-53
  8. Avanza chì seguitavamu dinò una catena, avè principiatu cù l'aranciu. Cremu per u partitu, dopu à u centru. Avemu travagliatu in l'ordine inversu di cumu si sò stati posti di e peddizzioni: avemu cacciatu prima in u cantu, à seguità à i reguli.
  9. Finite u tissu. Pudemu à a fine una altra banda di gomma. A longa necessaria hè acquistata in a tècnica di "catena".